AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
10.971

E92: Välutrustad 325Ci eller snålutrustad 335Ci?

Sida 7 av 7
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Alf_VON_Sil: Dom skickar tillbaka alla förserie bilar till Tyskland- om det har skett mindre förändringar sen de kom ut - fixas de, och sen säljs bilen.
Är ändringarna större - så skrotas bilarna.

Ljudet var riktigt bra i mitt tycke - den smög ju bara förbi på ettan, men man hörde att det finns rejält med kraft.

Tidningen connoisseur? Det är den tidningen som kräver att man skall ha typ 5 mille på naken eller tjäna minst en miljon om året. Varför fick inte jag någon inbjudan?! Nej visst ja, jag kvalificeras inte :-)

Jag är så sjukt nyfiken på när de kommer släppa m-sport. Det är ingen av Er som beställt aerodynamik paketet förresten?

naken = banken (vet inte hur det gick till.)

Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
fakerlin: M pratade de om att de skulle släppa i mitten av nästa år.

Inget aerodynamik paket här inte - såg det i tillbehörskatalogen, och så riktigt snyggtt var det inte.
Bilen är riktigt snygg "standard"

Ps. surfar du annat, medans du diskuterar BMW.. ?
;-) Nja, jag vet inte vaf jag satt och tänkte på...

Ok, mitten av nästa år alltså, det blir bra det! Skall bli kul att se Era bilar när de anländer, Ni får ta och posta lite (läs många) bilder!

Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
fakerlin: absolut, vi får tjata lite på Kristian - han får ju sin inom fem veckor..
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Kristian: Ljudet har väl bara fått kritik på tomgång? Tycker det låter riktigt bra när man trycker på lite om man får tro på filmerna :)
Jag har sett några av förseriebilarna av E90 rulla omkring ute i trafiken.

Keep Your Distance!
Av E90? Menar du 335 sedan?

Tack!

Tycker den är mer svepande elegant utan navi (sen gillar jag inte idrive heller, men det är en annan sak).

Egentligen tycker jag e46-kupens inredning är nog så snygg, särskilt med svart+borstad alu.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.