|
Sida 3 av 7
|
|
|---|---|
|
Lysande val! Du valde helt enkelt en välutrustad 335ci, varför välja när man kan ta både och ;). Ser bara ett riktigt problem för din del nu, att behöva vänta på leverans... |
|
|
Precis! Knappast någon snikbil... ___ //Ulf |
|
|
Alf_VON_Sil: Ett mkt gott val om jag får säga mitt hoppas att det blir många och härliga mil i bilen. Givetviss vill vi har updates om hur bilen är irl och lita annat hard core:)) |
|
|
Keiser: Gällande utrustningen så belv det till slut bara 50.000 skillnad mellan en 325 och 335 med lite mindre avkall på utrustning, och några saker kunde man ju plocka av då de redan ingår i 335. 335 suget blev för stort, måste ha begäret tog över :) Det är sällan att man köper en dröm, men någon gång i livet måste man förverkliga en dröm. Nu är det gjort. Och nu väntar bara den enorma väntan! Men nu har jag bara något gott att vänta på. Z4 cab hela sommarn och sedan när hösten kommer så finns där en 335 som bara väntar. Livet är bra underbart i bland. Tack än en gång för att ni fick mig in på rätt spår, var gott kritisk i början. Men nu känner man en sorts ro i själen och hjärtat att rätt val har gjorts. Så kändes det inte förut när jag la bställningen på 325:an. Starre: Själklart. Det är ett löfte. Tack mvh Kristian |
|
|
Rätt val! Jag skulle ångrat mig gruvligt om jag inte hade tagit chansen att köpa en bi-turbo från BMW, även om du får göra avkall på viss utrustning Det hade blivit att man suttit där med allt "lull-lull" och känt sig som alldeles för vuxen. Njut av livet med vad som verkar vara en helt grym bil och underbar motor. Jag köpte själv först en 328 E46 4-d, och ångrade mig efter lite mer än 1 år och bytte till 330 Ci. Förlorade pengar på ett val som jag egentligen skulle gjort direkt, men då sa min hjärna att jag skulle vara klok och vuxen... Bara att njuta av ljudet i 330 var värt varje krona i "mer bränsleförbrukning" och "dyrare försäkring" ! Nu sitter jag med småbarn och barnstol och då passar en 525 bra, men när de är större så blir det helt klart en fet coupé med en rejäl motor igen |
|
| Grattis! Önskar att jag kunde få tummen ur och beställa en Alpinvit 130 med M-sportpaket. Lutar dock åt att jag är för snål... | |
|
Vart köpte du din 335 alf ? Går i samma tankar själv men för mej velar det mellan en ny 335 eller en beg M3 cab -04 e46 . Någon som kan hjälpa mig o välja :) |
|
| Jag skulle satsa på en 335ci,bara för att den är nyare modell. | |
|
Davici: Jag köpte den på Autoslaongen i Grästorp. Det ligger ett par mil utanför Trollhättan in mot landet. Det är en rätt så liten BMW handlare men satan vad trevliga och service minded. Be att få prata med Joachim, trevligare karl får man leta efter! Så bra bemött har jag nog aldrig blivit någonsin. M3 Cab VS 335 har jag tyvärr ingen erfarenhet av. Men Jag har ju ändå en Z4 nu, och jag säger underbart med cab men inte i detta land. Det är för få soliga dagar. Nytt är nytt och hämta ut en ny bil, ja den kännslan är ofattbar. Det går nog inte beskriva den förrän man varit där. Som min fru sa till mig. Vill du vara en Man eller vill du vara en Pojke? När jag började prata M3 vs 335. 335 är elegant, M3 är busig. Förlåt alla M3 Cab ägare....Skriker hon nu.. hahha Mvh Kristian |
|
|
när det gäller prestanda skiljer det bara 0,3s 0-100 på 335 och M3 e46 men 335 har sitt max vrid på 400Nm redan vid 1300rpm (det är 35Nm mer än M3 e46) så det är nog en mycket rolig bil att köra |
|
|
Lysande val , har man de pengarna så ska man köpa de bästa ;-) Starkare motor gör bilåkandet bara trevligare. Autosalongen är nog bra göra affärer med , de har många sakt om dem. |
|
|
Alf_VON_Sil: Blev inte mycket snik kvar på 335:an, grattis till ett bra val! Keep Your Distance! |
|
| heheh 507 tusen klart att man blir trevligt bemött. grattis till bilen, så hur länge kommer du vänta på den och kommer du lägga in z4 i inbyte eller, en sak jag undrar bara när du 'ndå kom upp i 507 tusen så varför valde du inte skinn till. eller du kanske inte gillar det. mvh | |
| Blev absolut ingen snik 335:a. Grattis! Tror du blir kanonnöjd med den. Håller dock med blackmanswish att du borde köpt till läder i en sådan dyr bil men någonstans måste man kanske sätta stopp. | |
|
Black & Gold: Tackar boys... Faktum är att jag gjorde en liten ändring jag inte sagt, la till skinn "Jadegrå" och var tvungen att lägga på "finslipad alu". Men tog bort komfortaccessen. Var bara tvugen att dra ner på något. Det kändes för snålt att inte lägga till skinnet på en sådan här bil. Jag lägger in lite mer kontant så det gjorde inget på månadkostnaden som jag försöker hålla ner. Jag är är i alla fall nere under halvmiljonne med rabatt. Z4:an byts in och jag hade inte gjort affären om jag inte hade fått riktigt bra betalt för den. Bilder kommer så fort jag får den. Tror Jadegrå kommer bli guld! Här har ni en bild på hur det kommer se ut. Länk Men nu är det absolut stopp. Komfortaccess visst vilken underbar utrustning. Men någonstans måste man sätta stopp. Nu är det verkligen stopp! Mvh Kristian |
|
|
Alf_VON_Sil: Det blev lite mera än vad man tror när det gäller utrustning:)) Fråga:Knappen uppe vid nackstödet vad är det för något som bilden visar? |
|
|
Mycket bra val det sista att lägga till skinn. Som jag skrev tidigare är det det absolut första jag själv skulle lägga till. Skinnet höjer exklusiviteten otroligt mycket. Förbaskat snygg färgkombination var det också! Mvh Johan |
|
|
Så ja, det var sista detaljen. Klart du ska ha skinn! Jadegrått såg riktigt snyggt ut, du verkar ju ha bra smak :). Va blev det för färg på bilen? Hittar inte så många färger på BMWs hemsida. Har du hittat några bilder med din färgkombination på nätet? Knappen är väl för att få fram stolen (för bakpassagerarna)?! |
|
| Ah, hittade bilderna. | |
|
gott! Jag är dieselskadad pga billiga mil i skön takt:) Alf: kolla 650CiA på borgsbil.se som är beggad ljus och fin utr invändigt där kan du jmf med träpaneler i en ljus fin inredning hur det kan se ut. Du har god smak! Våga vitt säger jag bara:) Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.