|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
sebbe_bmw |
Vi skulle knappt överleva en dag utan BMWPower... Ni är guldvärda... Sebbe |
|
Forumet är ju som en drog...måste kolla minst 10gånger per dag....(om inte mer) /Jonas |
|
|
Hej Tommie: Måste säga att 2 ggr när jag försökt surfa in på sidan sedan nya isp:n tog över, så har jag fått error msg att får många varit inne på sidan. Vad jag tycker om BMWPower behöver jag nog inte skriva här, för det vet ni redan. :P /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Jag kan bara hålla med om att det är som en drog och att man bara MÅSTE kolla flera gåner / dag. Tror fan att det skulle vara enklara att sluta snusa och då har jag snusat ett tag. Sen 1980 typ. Mvh. Micke Olsson |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Micke: då tycker jag det är dags att skippa snuset :) MVH Hasso |
|
Hasso... Sant. har övervägt det några gånger men inte riktigt fått tummen ur (_!_). Mvh. Micke Olsson |
|
|
Jodå, jag har lyckats sluta snusa. Men att sluta med BMWPower kommer inte att gå så länge jag är vid minna sinnens fulla bruk. Jag stänger inte ner browsern med bmwpower på hela dagen, om jag itne av någon anledning måste.Ska jag se nåt annat så öppnar jag en ny browser... Så knäpp, galen, beroende är jag.... mvh Berg Rädda djurens mat - Bli Antivegan! |
|
netsix |
berg35 Du är inte ensam...... /netsix |
|
netsix: Skönt att höra.... Problemet blir ju för Tommie och grabbarna att motsvara våra högt uppskruvade förväntningar. Och då blir ju minsta antydan till problem ett irritationsmoment. Men jag vill bara säga att vi (jag tror jag pratar för de flesta här inne) tycker att Ni på BMWPower gör ett jättejobb xom vi verkligen uppskattar. Tack. mvh Berg Rädda djurens mat - Bli Antivegan! |
|
|
Får håller med berg35 och övriga....BMWpower är verkligen suveränt, svårt att hålla sig ifrån om dagarna!!! Ni som har sidan gör ett jättejobb verkligen! /Simon |
|
^LS^ |
Tjoflöjt Denna site snurrar på en IIS server. Det förklarar det mesta gällande lag och downtime. (hoho.. nu kommer jag få Tommie på mig! :P) Tommie: Jag har lagt in skript på mina IIS-servrar så att den startar om inetinfo.exe, eller bootar om rubbet automagiskt. För det händer att de kurkar ur ibland. Vill du veta hur? /Mvh =-------------------------= Fullgasväxling, javisst! =-------------------------= |
|
Snälla, starta inte en MS/unix debatt här. /Simon |
|
|
Nej tack, ^LS^. Inetinfo har aldrig någonsin "kurkat ur". Händer det så har man gjort något fel. Det händer inte av sig själv som många tror. Jag föredrar att rätta källan till felet istället för att lägga på fixar som "döljer" de fel man gjort. :-) Mvh Tommie, BMWPower |
|
^LS^ |
simon_en: Ingen risk. :) Det var i mer hjälpande mening. Tommie: Jag kodar inget. Jag driftar ett par IIS servrar, så det kan vara så att de som kodar gjort fel som orsakar problem. Men _ibland_ funderar man om det verkligen är så... Har liknande problem på ett par NT4 printerservrar. För övrigt hoppas jag att jag får tillbaka min bil idag, efter reparationer för ~12-15k! :) Jag hatar att åka buss! *tut tut!* =-------------------------= Fullgasväxling, javisst! =-------------------------= |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.