|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Är det flera än jag som upplever det gamla fenomenet på sidan med sega sidväxlingar,långa uppkopplingstider sidan är borta långa perioder,eller kommer bara upp till hälften ibland??? MVH Hasso |
|
Yes! //Tobbe |
|
|
Säger desamma sidan försvinner lite mystiskt ibland... Typ kan vara helt otillgänglig en 30-60 min lite då & då. Alienattack ? =p Keep On Beeeming! =) |
|
| Här mä | |
|
instämmer.. Surfa in på Länk |
|
|
Idag runt 11 tiden var den helt otilgänglig för mig i ca 1timme... //Cosmos "Rak 6a åt alla" E28 Registret # 160 |
|
|
Yepp [ www.tocnet.nu ] |
|
|
igår kväll :( /Kristian |
|
E30Mpower |
låg nere nyss:( Kolla på Länk |
|
Ja, jag håller med, sidan känns lite "BMW 518" ibland !! ;-) =========== V8-power |
|
|
Håller helt med.....kan vara rent elände att komma in.. /Jonas |
|
|
Den verkar vara överbelastad igen kanske. Eller så är det något som hänger sig kanske. Tommie är dock en mycket kompetens kille och styr säkert upp det. /Simon |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Visst har det varit mycket folk inne på sidan, men den har även krånglat med normal befolkningsanhopning dvs 250-300 visiters. Kan det var den nya serverplatsen som strular?? Idag har räknare visat väldigt hög befolkningsmängd 700 och över kan det stämma?? Är det för mycket finesser på sidan numera som drar ned på farten??? MVH Hasso |
| en bra fråga men det gå väldigt segt emellanåt ibland inte alls!! | |
| Jag har fått DNS fel ett antal gånger idag, men stängde jag iexplorer och öppnade ett nytt så funkade sidan sedan igen. | |
| samma här försökte starta gick inte.. Prova en annan sida då kom jag in så prova jag BMWPOWER igen då gick det har hänt några gånger sen flytten av servern.. | |
Grusse |
Har hänt mig ett fåtal gånger, men det är betydligt bättre än tidigare. |
|
Kanske någon som VET kan svara? ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Yamaha WHY Scooter -99 (4sale) |
|
|
Jag har haft otroligt mycket att göra de senaste dagarna och knappt varit hemma eller hunnit jobba med BMWPower. Tyvärr har det varit lite strul just under dessa dagar och då har vi fått nöja oss med omstarter. Dock har problemen inte varit så stora som man kan tro när man läser inläggen här. Vissa grundläggande tjänster har hängt sig vid 3 tillfällen. Vid dessa tillfällen har dock sajten varit oåtkomlig långa perioder. Vid något tillfälle flera timmar. Orsaken till det är helt enkelt att jag eller någon annan inte varit medvetna om problemet eller inte haft tid/möjlighet att åtgärda problemet. Som de flesta redan vet så driver vi ju detta ideellt och vi har alla ordinarie jobb som måste skötas. Det är därför en omöjlighet att hålla beredskap dygnet runt och åtgärda problem så fort de dyker upp. Men vi försöker. :-) Hur som helst så har det inget med serverprestanda att göra. Den nya servern springer ifrån allt annat. Den nya internetleverantören, ArrowHead, är det inte heller något fel på. Det funkar kanonbra. Nu jobbade jag i natt till klockan 05.00 med att försöka lösa problemet, och jag hittade 3 procedurer som var lite illa skrivna som jag rättat. Jag tror därför att problemen ska vara lösta nu. Mvh Tommie, BMWPower |
|
Tack Tommie!! ingen kritik ska falla på dina och er andras axlar så klart, men visst undrar man när det börjar strula vad som händer och vill då kolla med de andra kompatanterna på forumet om de har samma problem så det inte är den egna utr, som är kajko på. Utan er vore detta inte möjligt det är ju alla medvetna om. MVH Hasso |
|
Vet hur det är och beundrar en så bra sida! Att det undras beror ju helt enkelt på att amninte kan överleva utan den här fina siten! Forumet är outstanding vad gäller hur det lever! Heder åt er! [ www.tocnet.nu ] |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.