|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| ICA maxis parkering närmast centrum 11,00 . | |
|
Skulle gärna ha kommit men.....är bjuden på barndop av nära vän kanske nästa gång passar bättre för min del. |
|
| Jag kommer förbi och kikar lite iallafall. Vem vet, kanske till och med har hunnit ordna något att åka i tills dess... men förmodligen inte... | |
| Blev en ofrivillig resa till utomstads den här helgen istället. Men jag hoppas ni drar ihop något fler gånger, då ska jag (försöka) komma. | |
| Någon som är sugen på en träff i Östersund nu till helgen? Har äntligen lyckats få tag i en bmw igen, nu vore det kul att hinna träffa lite likasinnade innan det blir dags att ställa av. Lite folk finns det ju här iaf, mötte både en fin e28 och herrn med den grymt fina 530im e39an som var med på en träff för några år sedan, när jag var ute och körde ikväll. Någon som läser här fortfarande? | |
|
"Någon som läser här fortfarande?" Jo, jag försöker nog kika in här minst en gång om dagen... (Svår abstinens annars :) Det är bara så jäkla typiskt att när något för en gångs skull händer i "Östersunds-tråden", så är man inte i stan den helgen :-( |
|
|
Jo, det brukar ju alltid vara något annat på gång de få gånger något händer i Östersund. Intresset verkar ju hittills vara lika svalt som vädret hos stadens entusiaster, men än är det ju inte helg och det skulle ju faktiskt bli (lite)solsken på lördag och söndag... Jag brukar se din bil i stan då och då DLux, den ser alltid lika välvårdad ut. Den här gången mötte jag dig vid statoil krondikesvägen. Har Rondell fälgar även jag på mitt brokatröda åk =) |
|
|
Hej kul att du hitta en bil igen. Tyvärr är ja bortrest i helgen och det är även min polare men kanske hinner vi med en träff någon helg. Det är svårt att hitta motivation att arrangera träffar när intresset av många i stan är iskallt, vet inte riktigt vad som skulle behövas . |
|
|
Nej det verkar lite svårt att få ihop folk. Jag är väl inte så mycket bättre heller, tror det är tre år sedan jag var med senast. Till nästa säsong kan det nog vara idé att starta en ny tråd iaf. Nya förmågor blir kanske avskräckta när de ser hur få det är som skriver och hur sällan det händer något. "Missnöjesyttringarna" på förra sidan i tråden bidrar nog inte heller positivt direkt. Om det inte regnar (eller snöar...) på söndag kör jag till maxi-parkeringens utkanter vid 11-tiden, ifall det är någon som läser men inte skriver. I värsta fall kommer jag iaf ha en ren bil när jag handlar...=) |
|
|
ostmacka: Trevlig bil du skaffat dig! En träff till innan snön kommer skulle vara kul.Till helgen kanske? (2-3/10). |
|
| Tackar såxåh! En träff nu i helgen hade varit kul, men kommer inte vara i stan i helgen, måste tyvärr upp till Umeå. =( | |
|
Nu har man hittat hit! =) Till våren tycker ja vi ska styra upp en BMW träff i Östersund! Jag kommer i alla fall med M3 E46an. |
|
| Ja lite fika borde vi väl kunna få till. Jag känner inte att jag kan vara med och arrangera som situationen är nu med kommer gärna med GTVn... eller 745an menar jag och tar en kopp fika och snackar lite skit. /Thomas | |
| Räkna med mig, kan komma förbi med 325:an :) | |
| Är jag bara i stan den helg det nu kan tänkas bli så lär jag också dyka upp. | |
| Kan det tänkas hända något i Östersund under sommaren tro? Någon som är sugen på en träff i juni t o m? | |
| Trevligt att se ÖSD har träffar då och då.. såg tråden nyss :) | |
|
Däcksparkar och fikaträff lördag 9 juli samling på ica maxi parkering 12.00 alla BMW välkommna oavsett skick och ålder. |
|
| Blir kanon det! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.