|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Tänkte ta en fika lördag den 17 juni är det någon som hänger på ? | |
|
Törs inte lova något, men passar det så ska jag försöka komma. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Japp,räkna med mig! | |
|
Och vädret det blir bra.samling vid yrancamp ca:11,30! Fika ställe väljes på plats. Hoppas verkligen få se en M-coupé!! |
|
|
Kanske det, men jag lovar som sagt inget... ;-) Yrancampingen är det nedanför järnvägen mot sjön borta vid Jamtli? "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Ja! Det kommer fler tillfällen i sommar om inte denna helg passar! |
|
|
Blev det någon träff? Nån mer träff snart? Skulle vara kul å se vad vad det går för fina biimers i stan!! |
|
| Jag håller med, skulle vara kul att se vilka bilar som går här. Ska bevaka den här tråden ifall ni annonserar fler träffar. | |
|
Jodå det blev en träff och fler kommer! Vi är ett fåtal entusiaster som träffas så det blir kul med några nya bilar . Det finns många bilar i östersund med omnejd men få besökare till träffar! |
|
|
Nu är bilen nyservad så vi får se om jag dyker upp nästa gång. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Nästa fikaträff 22 juli passar det? | |
|
Passar utmärkt Nu med Turbo |
|
|
Inte omöjligt. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Tyvärr missade jag kallelsen till den förra träffen med några dagar :-( Som relativt nybliven BMW-ägare hade jag ingen aning om att dylika sammankomster brukar ordnas i vår lilla stad ;-) Den här gången ska jag i alla fall försöka hänga på om inget oförutsett inträffar. |
|
| jodå,det ska nog gå bra för på måndag börjar min SEMESTER!! jihoo! | |
| Tror nog att jag skall kunna titta förbi en sväng också. Är det yrancampingen som ligger bortanför sjukhuset? (nordväst?) | |
| Japp,vi brukar samlas rakt nedanför järnvägsövergången. | |
| 12,00 lördag 22 juli kör vi igång ! | |
| Nån träff under "yran" helgen? | |
| Kommer gärna förbi om jag har möjlighet! | |
|
Vädret verkar bli fint så det lutar åt att jag kommer. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.