|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
| Kanske är nåt man kan vara med på nångång :) | |
|
Ostmacka: Du får väl lifta med någon? "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
gretzky |
Fan att jag totalt missat att det varit "sammankomster" här i stan, något på gång inom en snar framtid? Skulle va grymt kul baara man e hemma förstås. dieseldoris |
|
När blir nästa "träff"? Och hur många bilar brukar komma? /Jonas |
|
|
Har varit på en träff här i Östersund och nå tråkigare har jag aldrign varit med om...bara gamm gubbar som stod och pratade med varandra....sög som fan!!!! *BMW* Be My Wife |
|
| M3 Danne=Syftet med våra träffar är att helt enkelt träffa likasinnade,kanske köra en sväng till nått kafe å dricka en kopp kaffe å bara surra lite-alltså en sk fikaträff,inte en träff med massa aktiviteter som tex konbana eller bankörning som kräver både anmälan och start/entreavgift.Det är alltså bara att gå in å läsa på detta forum när nästa träff blir-ta med sig bmw,n (gammal eller ny,snik eller värsting spelar absolut ingen roll å har man ingen går det naturligtvis bra att komma ändå)! glatt humör,och en liten slant till en kopp kaffe! Hoppas nu att jag har förklarat på ett enkelt sätt så att du förstår vitsen med våra träffar. Ps. du är så klart välkommen även i fortsättningen! | |
|
M3 Danne, vi får dra ihop ett grabb-gäng du och jag ;) Och förresten, vad brottom du fick sist! /Jonas |
|
|
tjenna...javisst...var stressad för att jag jobbade...hehe...stressa på jobbet...jag hörde hur fel de lät..... *BMW* Be My Wife |
|
|
Någon som har krypit fram ur idet ännu? Våren glimtar! /Jonas |
|
|
Motormässa nästa helg... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Besöker motor mässan på lördag | |
|
Och jag kanske åker dit på söndag. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Fikaträff lördag 9 augusti årets enda I Östersund mer info senare!! | |
| Låter bra det! Var länge sedan sist nu. | |
| Samling vid ivars bil Östersund 12.00 lördag 9 augusti. | |
|
Årets enda? Äh, träden är fortfarande gröna! Hösten har inte kommit ännu pojkar! /Jonas |
|
|
Någon ny träff på gång? Vore kul, det verkar som det var ett tag sedan sista träffen. prosperity is a mindset! |
|
| Fika träff lördag 19 juni visa ert intresse så träffas vi oftare ! | |
|
Det låter skoj! Den 19:de Juni borde man väl kunna avsätta en stund för lite bilsnack! Jag kommer alltså. /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
| Har tyvärr ingen bil nu, men kommer gärna förbi och kikar lite. Behöver lite inspiration att få tummen ur och skaffa bil igen. Tid och plats? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.