|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
| Nägon=Någon... | |
|
Vart är det då? Jobbar imorgon, men man vet ju aldrig, kanske hinner förbi... |
|
| Samlingsplats yrancampen. | |
|
Har ställt av bilen nu, ska till å bes å kompsänka lite + lite annat smått å gott Nu med Turbo |
|
| SE majträff östersund | |
|
Då var det dax igen lördag 11/8 12:00 . Tänkte vi kunde samlas på Stocke Titt på Frösön eller förslag ? |
|
|
Ja va länge sedan sist nu. Stocke titt borde väl funka bra tycker jag. Dubbelii=hoppas på att få åka lite E12/3.5 då.... |
|
|
Ska försöka komma. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Hoppas kan man alltid såxåh under tar lite längre tid. Såg en E60 M5 den går här i stan.Fin sång ur avgasrören. |
|
|
Fika på Stocke Titt och sedan en tur till någon gokartbana? Lungre eller Svenstavik? "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Jag dyker gärna upp på en fikaträff då, om jag har bilen kvar. Kanske lite illa valt datum, är ju tisdsträning på optand då. | |
| Gokart ja varför inte. | |
|
Ostmacka: Kör man BMW med rattlåset inkopplat? ;-) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Hehe, man gör väl inte det. =) Men det kan ju hända att det sänker deltagarantalet en aning. Det lär ju visa sig. =P | |
| Dubbelii=får nog hoppas på ett mirakel åxå! =) Gocart på bergringen låter super tycker jag,har velat fara dit länge nu.Såg att dom hade öppet till 18.00 på lörda. | |
|
Hoppas att ni hade det trevligt idag, själv tappade jag all inspiration imorse när jag såg det trista vädret... :-( "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Vi tar en fika igen på Stocke Titt lördag 8 september 12:00. Hoppas vädret blir bättre och fler bilar! |
|
|
Då får det blåsa lite mindre än idag... ;-) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Inte visste jag att det fanns bmw-träffar i stan.. :O Men vad gör ni på "träffarna"? Snackar skit om andra bilmärken, spelar kubb eller nåt annat skoj kanske? Och hur många bilar brukar det bli? /Jonas |
|
| Jag hade gärna dykt upp, men befinner mig numera "mellan två bmw" så det får nog dröja ett tag... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.