|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
| Var det någon som tog något kort när saaben var med? =) | |
|
Jä...r här sitter man sent på natten och får se att det varit BMW-träff i stan idag, och det har man ju totalt missat. När blir nästa träff????? En del åker i bilar vi andra åker 02 |
|
| 29/7 ? | |
|
Var det någon som såg var tanten med Saaben tog vägen??? ;-) Fint väder och fina flygplan var det i alla fall. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Ja vetta tusan vart hon tog vägen,skulle säkert ner till bryggan å sola.Följde ju inte me till optand iaf.. Nästa träff blir nog inte förens nästa månad. |
|
| Jaha,på lördag den 19onde kör vi en träff igen! Samling i vanlig ordning på yrancampingen klockan 12.00. | |
| Jag kommer nog förbi | |
|
Säger som förgående talare Nu med Turbo |
|
| Ska på bröllop på Frösön den helgen. Är alla välkomna? | |
|
JA JA Det var ju snopet..... Kan inte den dan.... Barndop och bröllopsfest Men det blir väl fler gånger. En del åker i bilar vi andra åker 02 |
|
|
Vet inte om jag kommer, vädret spelar en liten roll... Olan, du är välkommen om du har möjlighet! "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Hm, det händer lite bilrelaterat för en gångs skull här i byn i helgen, kanske ni vill ta en tur västerut? Länk "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Om man vill ta sig över gränsen så finns det här arrangemanget: Länk "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Hade gärna kommit på lördag, men befinner mig tyvärr på annan ort just då :-( Sörpan: Hade inte en aning om att våra grannar i väster hade en sådan aktiv BMW-klubb. Dit skulle man ju absolut göra en utflykt någon gång. |
|
|
Japp, Lånketräffen brukar de ha i maj och augusti. Jag har varit där ett par gånger, ligger bara ca 13 mil hemifrån. Tyvärr är inte Lånke nån vidare bana, guppig och noll avkörningszoner... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| Ifall att någon vill ha bilder från den senaste träffen får ni säga till. I ärlighetens namn blev väl de flesta av dem bara skräp men jag fick med en bild på audin =) | |
|
Nästa gång dyker jag kanske upp med Alpinan. Har inte sett denna tråd tidigare. |
|
|
Bimmer8= Ja gör det- vore ju kul å få se en alpina! Har inte spikat nästa träff blir men det kan nog bli en nån gång nästa månad. |
|
| Då var det dax igen lördag 16/9 12,00 som vanligt ! | |
|
Värst vilket bra gensvar det blev den här gången då ;-) Jag tänkte i alla fall kika förbi om inget oförutsett inträffar. Nägon fler kanske? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.