|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag tycker att Urbangrün är ball :D Men det lär vara den absolut mest svårsålda färgen till någon BMW, någonsin? :) Estorilblå är snygg, men långt ifrån den snyggaste färgen. Tycker att Maledivenblau är snyggare... såg min gamla 525:a häromdagen, saknar den lite, mest på grund av den läckra färgen :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Nu när jag tänker efter så finns det två andra färger som jag avskyr mer än Urbangrün: - turkosgrön (även känd som fikusgrön): Länk - fijigrön: Länk Huvva! /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
|
Jag gillar färgen, den är råcool! ( Riktiga män diggar stridsvagnsgrön :) Tyvärr är den som konstaterats tidigare minst sagt svårsåld när den dagen kommer. När eller om jag skaffar en Z4 så lär den dock bli solidsvart (Schwartz II eller liknande) Stridsvagn 122(Leopard) är för övrigt de roligaste jag fällt träd med :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Huga vilka bedrövliga färger, turkosgrön och fijigrön. Stridsvagnsgrön är iallafall lite manligt. :-) Den dagen jag köper en Z4 så blir det en metallicsvart! |
|
| nja måste nog säga att den turkosgröna inte var så tokig faktist...helt klart snyggare än den urbangröna | |
| här är en annan ovanlig färg Länk | |
|
Känns som "urban" passar mer på en LR Defender eller nå't. Iofs kul att inte alla kör grå eller silver, men... Jag som tyckte att sepangbrons på en Z4M coupe skulle vara vågat ;-) //Månsson |
|
|
Turkosgrön är nog den fulaste färg som någonsin Z3:an blivit lakad i, den slår urban green med hästlängder vad gäller fulhet. Laxrosa var riktigt häftigt fast inte alls vad jag skulle vilja ha personligen. Men.... vem fan är Urban egentligen ? :D |
|
|
One step further: Länk :-D /Anton |
|
|
Haha den var grymt cool den opel'n! =) /M |
|
|
Ang Urbangreen Z4 så är det en till salu nu för 249 900 kr, -03, 1300 mil Länk Kan det vara den som stog hos BMW Solna? /Rickard |
|
|
Riktigt udda färg, man lär inte se många utförandebröder på vägarna. Om man köper den bör man vara inställd på att behålla den en stund :) Jag tycker att den är ganska cool faktiskt, men man måste byta fälgar och interiörlister enl. min smak. Mvh, /Wille |
|
| Precis vad jag tänkte. Cool färg som fasen. Men andra fälgar är en nödvändighet. | |
| cool färg men man måste som sagt byta fälgar och gärna vita blinkers runt om.. känns ändå ltie dyr med tanke på att det är en 2.5 och att färgen är så svårsåld | |
|
Jäääkligt cool!!! Svart tak så är saken klar ;) Men som sagt, man kan nog inte räkna med att den blir lättsåld när det väl är dags... |
|
|
Snygg som bara den! Men kanske bättre med mörk cab typ svart och dito inredning. Var lite vågad o kör på klassiska bbs split med guldfärgat centrum och polerad fälgbana, racing! HD |
|
| Tror de är lättare att sälja en k*k rosa bil än den där... | |
| men tänk er alla blickar ma nskulle få om man hade en sån :D | |
| Är det så viktigt att få blickar ? | |
|
det är inte alls viktigt med blickar men nog infinner sig en viss stolthet då intresserade klappar händerna vid en cruiserkörning, vilket betyder att fler än jag själv gillar looken mvh Uffe/bildock |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.