|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Någon som testat att köpa från dessa? Länk Det låter billigt och bra och de finns i närheten. |
|
|
Billigt och bra är det om det är BOSCH men det är det garanterat inte. Kan lika gärna vara kines-skit som kostar 300kr st med frakt. Ta reda på vilket fabrikat det är. Själv skulle jag endast använda originalfabrikatet på denna del. |
|
| Har provat köpa 2 olika snorbilliga massemätare till min 540, ingen har fungerat bra. Det har varit piratmätare med orginalnumret. Den ena gick mkt dålig kall och gav felkod på lambdaregleringenn, minns ej exakt, den andra går bilen typ bra med men genererar felkod 42 (hetfilmsmätare). Så även om priset varit mycket bra har det inte varit en bra affär... | |
|
Det här är väl trådlyft i överkant månne men kan inte låta bli, LMM till MB 600 w140 kostar inte 90.000 kr längre Länk |
|
|
Min 330d e46 drar lite mkt sås. Kanske beror på att lmm inte är 100? Men istället för att byta kanske det bara är å tvätta den i sprit??? Kanske kommer förbrukningen ner i 0,6-0,7 istället för 0,8-1,0 ? |
|
| Tjena! Har en bmw 525 IV som lmm är sönder på. Den har en Bosch lmm och det numret som står på hittar jag inte på sidor som säljer. Är det så att man kan använda någon annan lmm utan problem och isåfall vilken?:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.