|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jag vet inte, får se när man hittar något att trimma. Det kanske skulle vara lättare och lite billigare om jag köpte en till motor till E21an och "modda" den istället. | |
| Köp en 535 eller 635csi så har du ju ett bra utgångsmaterial med "bigblock" motor :) | |
| Fast dem kanske kostar ganska mycket? Men det skulle säkert vara bra :P | |
| Näedå inte så farligt dyra, men det beror ju på vad du tycker är dyrt och om du inte är rädd för att laga rost? | |
| Jag tänkte mig en bil där motorn är ganska vass men själva bilen behöver inte vara så perfekt. kul om man har en sliten bil som ändå har bra med pulver :P | |
| Lr varför inte köpa en e30 320 typ med kass motor för nån tusenlapp, å sedan slänga i m20b35 i den! Inte säker på motorbeteckningen, men ja menar alltså 3.5 litaren som bla finns i e34 535! Borde la inte vara några större probs på besiktningen, då utseendet inte skiljer så mycket åt, lr ja kanske har fel:P | |
| 318is_turbo. DU jag blev lite intresserad av din polares bil faktiskt. Om den finns kvar. MVH Erik | |
|
Köp en 02:a och trimma med turbo! Fördelar: - Ganska billiga i inköp. - Du kan besikta trimmat! (Du regbesiktar bilen med höjd motoreffekt.) Så slipper du byta motor en gång per år. - Lättrimmade motorer! 200 hk är jättelätt, 300 hk är lätt, 500-600 hk är fullt möjligt (enligt de som kan). |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.