|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Tozzy: MJxx är BMW Sveriges påfund och finns således bara på svensksålda BMW och det är årsmodell enligt BMW's sett att se på saken... Vad de olika generalagenterna uppger under fabrikat är ganska skiftande. Min fd V70 -02 hade t ex: Fabrikat: VOLVO S + V70 ___ //Ulf |
|
|
Mycket gnäll på linus Bil har ni inga positiva erfarenheter.. Jag och många vänner har köpt bil från denna handlare och har haft bilarna c:a 2 år och fått nästan samma pengar tillbaks i byte.. Och har aldrig haft några som helst problem med dom Diesel Kungen |
|
|
Det var på tiden att Linus bil skapade ett konto och började delta i diskussionen. Välkommen till Autopower Dieselzoke! ___ Bilbloggen: Länk |
|
| Om jag köper en bil för 200 000 av Linus bil så får jag "nästan samma pengar" om jag byter in den hos dom efter två år...? Jag är inte säker på VAD det säger om deras prissättning, men NÅGOT säger det iaf. :D | |
|
Mugge: Word! Mvh |
|
|
Jag är faktiskt nöjd med min bil. Alla kan ju inte alltid vara nöjda. ibland har folk vissa förväntningar som kanske inte är rimliga. Ibland får man vad man betalar för. Min bil var billig och prisvärd. Vill man ha ny bil så kanske man ska köpa en ny bil. Diesel Kungen |
|
|
Tycker att dieselzoke har helt rätt satt och surfade lite på nätet då dök detta upp vilket gnäll har oxå köpt en bil hos Linus Bil Till ett väldigt bra och förmånligt pris!! Går som en klocka än idag!! Och när jag köpte bilen för Dryga 3 år sen var säljaren då mycket trevlig och tillmötesgående!! Som sagt man får vad man betalar för !!! Jag tror att Caka What ever ?? Har gjort det här till en princip grej för honom och att det inte är något som helst fel på hans bil Och lurad tror jag defenitivt inta att du har blivit Caka Tror att du som alla andra som köpt bil hos linus bil har fått bra service och ett bra pris för han har väldigt bra priser på sina bilar Carpe Diem!! ****Diesel**** Zok |
|
|
deltjackus - Vilken otrolig flax att du satt och surfade och hamnade just här av en ren slump! Och det är naturligtvis också en ren slump att du skriver på exakt samma sätt som Dieselzoke. Kom igen nu! LITE seriositet bör man kunna förvänta sig. |
|
|
Åfan anders har du fått på dig glasögonen?? Väx upp lr köp en ny bil!! ****Diesel**** Zok |
|
|
Å andra sida skulle du kall dig själv seriös som sitter och skriver på ett forum?? Här kan man tycka och tänka vad som helst!! |
|
|
Det ligger lite grann i att kolla upp bilen innan man slår till !! Kan ju vara en bra ide !! |
|
|
Deltjack, det är oftast på forum som dessa som skumraskhandlare och andra bedragare jagas ut i dagsljuset.... Det roliga/tragikomiska i denna typ av trådar är att det nästan alltid är en eller några få användare som är helt nyregistrerade som efter ett litet tag "upptäcker" att någon "skummis" har blivit offentliggjord. Genast skall dessa nya forumsdeltagare försvara den utpekade med näbbar och klor... Nästan alltid återkommer inte heller dessa forumsdeltagare när tråden till slut dött ut. Man behöver inte vara speciellt konspiratoriskt lagd för att starkt misstänka att dessa nya forumsdeltagare antingen är den utpekade i annat alias eller någon nära vän/affärskollega... Mönstret återupprepar sig återigen på detta forum! ;o) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Intressant Teori MEN Dét finns alltid 2 sidor av ett mynt och vem säger att den ena resp den andre har rätt men det går bra att smutskasta andra hela tiden det stör mig tror inte att den hära Cakaka har försökt att lösa problemet med linus Bil Sen ska alla lägga sig i hela tiden VARFÖR??? Försvarar inte Linus Bil på något sätt är bara väldigt nöjd med min bil och jag tror fler är det med mig än dom som är missnöjda!!! |
|
|
En seriös handlare som inte kan lösa problemet med en kund, lägger fram sina fakta under rätt namn, så får läsarna själva bedöma vem som har mest rätt! Att försöka skapa falskt stöd under olika alias ger bara mer vatten på hjulen för den som påstår att det är något skumt... Att folk "lägger sig i" är helt naturligt på ett diskussionsforum för entusiaster eftersom det försvårar för de ohederliga att lura fler kunder framöver. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Ytterligare en ingemar kan inte nån tala om att det är lönnlöst att låtsas vara kund och försvara sin egen firma. Det är som att inte hissen går ändå upp. | |
| Diezelzoke: Om din första bil var en 05:as sl 55 amg hur har du då hunnit köpa bilar som du haft i 2 år av linus bil? | |
|
INTE ILLA DE HELLER ATT JOBBA SIG UPP FRÅN 1 FORD SIERRA TILL 1 ALPINA B10 -00 NÄR MAN BARA ÄR 33ÅR Diesel Kungen |
|
| En ole haha | |
|
Öhh, tror nog att Dieselzoke missade en väsentlig poäng i frågan! Hur kan en 05:a ha ägts i två år 2006? :o)) Att folk lyckas snabbt livet och har råd med fina bilar redan som unga, finns det dessbättre många bra exempel på... Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
fyllecaj |
johan b en 05a kan väl vara uttagen 04 som 05 och ha gått i 2 år eller hur? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.