|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
har läst varenda tråd om det här typ,, vet att det finns på adolfsson motors sport,, med därifrån får man inget svar. det jag är intresserad av är framskärmar bakskärmar å sidkjolar.. inte c stopls grejs front eller bakspoiler. | |
| Jag kan orda åt dej. Maila mej. (känner Adolfsson) Jag vet att det finns en del på lager. | |
|
Knoddas> Har du lyckats få tag på nån breddning? Och isåfall vad kostade det? |
|
|
Här finns. Länk Bra kvalite. Jag har detta kit på min 325. bild: Länk |
|
| Vad är det för priser på grejerna därifrån? ...letar efter skärmarna bak. | |
|
Är själv ute efter en huv i glasfiber, går det att köra med "orginal-öppning" eller tvingas man till splintar? Bagagelucka hade inte heller vart fel, dock inte M3 utan E30 orginalstuk, nån som vet nått om detta? MVH. |
|
| Länk Här finns det du behöver. Den här huven går troligen att få så du kan montera den i original fästen. Inte säker att han bygger dom så, men jag vet att han har formar till detta. | |
|
Jo, har själv beställt från adolfsson o det verkar som han har goda rykten, han säger själv att gjutformen till bakkjolen är inte 100% perfekt ,men verkar vara rätt ok ändå. Först köpte jag ett kit av en kille som annonserade här på autopower, det var billigt och så, men han lät seriös o så, så jag beställde. men fan hur det såg ut när det kom, krokigt o fel form, luftbubblor o djupa formsvackor, gjutskägg överallt...visste inte om jag skulle skratta eller gråta men pengarna fick jag tillbaka o kittet åkte tillbaka också. Men nu är bilen på g som ska gå på stripp till nästa säsong. |
|
|
Jocke7718 vad hette den killen?? |
|
| han hette andreas o bodde i malmö tror jag. | |
|
okej tur...beställt av en robban..mkt strul men han ska iaf skicka på tisdag efter mkt om o men..hoppas det är i bra skick.. |
|
|
nej fan , jag tänkte på fel snubbe....han heter robert! akta.... |
|
|
jävlas du nu? väntat typ en två månader nu på att det ska bli klart...lär juh få skicka tillbaka det..suck..robban_j76@hotmail.com..???? |
|
|
nej, varför skulle jag jävlas, om han inte byggt nya formar så lär det inte gå använda. Det jag fick såg ut som en 3-åring gjort det. Jag fick tillbaka pengarna iallafall men jag blev rejält förbannad och försenad med mitt bygge. |
|
| han har sagt att han har nya former men ändå..vi får se..skriver sen hur det ser ut..så inte många andra gör samma tabbe hehe | |
| jag har köpt av hanom för någon månad sen på dom nya formarna och dom såg jävligt bra ut.... | |
| har bilder på mina om du vill se skicka din mejl till mig isåfall... | |
| skickat... | |
|
Min garage kompis fick sina saker idag efter 2½ månad och jag väntar ÄNNU på mina saker... Vill varna för denna "robban" hans mail är "robban_j76@hotmail.com" sakerna man får har skägg kvar, och spruckna och inte alls fina.. två bilder: Länk Länk |
|
|
Vad tusan HampZZ, de där sakerna kan inte ha kostat många kronor. Såg riktigt "proffsiga" ut... ///BMW - Was sonst! |
|
|
betalat 6550 något om ja inte mins fel...men det ska skickas tbx..eller någon som vill köpa? ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.