|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk grönblå Länk röd nyskick Länk grå Länk orange trimmad Länk vinröd Länk TURBO! Länk CAB! -Power and Comfort- | |
|
Hej! Personligen har jag svårt för bilar som är ombyggda, toksänkta och allmänt härjade med, så det är en del av bilarna du länkar till som går bort:-/ Hade jag pengarna, så hade den röda M635:an stått i mitt garage om en kvart:-) /Magnus Mitt nya objekt: Länk |
|
| Den RÖDA oj, oj, oj... Om jag bara hade haft ett garage. | |
| Fast den vågar man inte köra med... ;) | |
|
Länk MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Den röda. Bättre än så blir det inte! Annars om man ska våga köra den också så ser den vinröda rätt ok ut. Mvh Johan |
|
|
Klippet om man letar 635: Länk |
|
|
tomlin: Ser att du också är bosatt i norrbotten. Vet du något intressant om bilen i kalix? Är nästan påväg att hämta bort den :) Länk |
|
| Ja, allt du vill veta. Det är jag som äger den. | |
| tomlin: Gillar din annonstext: "Drömmare undanbedes". He, he... Vad hände, tog drömmarna slut? Vem skall köpa den om inte en drömmare? :) Man måste få drömma lite när man skall pussla ihop en 635 CSi från 83. | |
| Bilen som E38B12 länkar till kan eventuellt ses live på E24-jubileumsträffen nu på lördag. | |
| Jag gillar den gråa! Samma färg som min ;-) | |
|
Jaså Purre, kommer du med den röda? Jag bara vill köpa den där röda M635, men är 219.000:- verkligen rätt prissatt? Ska bli kul att ses på lördag! --- Min E24: Länk |
|
|
Carl: Den är onekligen i det högre prisskiktet, men hade jag den skulle jag inte sälja den för mindre. Tar inte ekonomin emot, köp den! Så kan jag få provköra den sedan :) Vi ses på lördag! mvh Fredrik Vacker förare ska ha vacker bil ;)Länk |
|
|
Carl: Nej jag kommer med Pamela. Träffade säljaren av den röda 89:an av en slump och tipsade om träffen och hon mailade mig igår och frågade om när/var det är så förhoppningsvis dyker hon upp. Vi ses på lördag! /p |
|
|
Powermac, har haft min bil till salu väldigt länge, och sänkt priset vartefter. Bilen har kostat mig över 90.000 kr. Endast en (1) person har vart och tittat på bilen och det var förra veckan. Helt otroligt dåligt facit på flera års annonserande. Med drömmare menar jag bl.a. personer som inte ser att bilen finns i Kalix, Norrbotten (väldigt tydligt på Blocket var varan finns). Frågor jag fått (endast måttligt överdrivna): "Kalix, ligger det lång från Falun?" "Kan jag köra hem bilen nu januari?" (vart avställd i 8 år, endast sommardäck) "Vill du byta in en jordfräs?" "Hej kompis, vad är sista pris?" (Leifi-dialekt) "Bilen verkar fin, jag köper den, jag ska bara sälja min Fiat Ritmo för 500.000 kr först" |
|
| tycker att den grönblåa var väldigt snygg ( tror den har varit med i bilsport) men den röda hade jag nog tagit om jag hade haft pengar.. den vin röda va heller inte så tokig,, måste bara säga att baksätet i e24 är så himla snyggt, helt underbart :D | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag tycker iallafall att alla E24:or är underbart snygga!! Men den röda M635:an är extraordinär! Jag kommer iallafall till Skokloster den 27:e med lilla bettan!! ;-) MVH Patrik |
|
tomlin; Ja, jag tror inte det blir lättare att sälja bilen då den finns där den finns:-( Lycka till i vilket fall som helst! Själv åkte jag bara Göteborg-Karlstad när jag hittade min:-) /Magnus Mitt nya objekt: Länk |
|
| Jag åkte 50 mil från Sthlm till Jämtland för att hämta min... | |
| lätt den grönblåa med m5 motor , snygg som fan va den också | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.