|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
220 000:-?! Skulle aldrig betala det för den bilen! För lite mer pengar och lite tålamod kan man hitta M3 SE! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Abbe: Det såldes en M3 SE i Norge häromdagen för 329 000 NOK... ;) Men 220 000 är för mycket för den bilen. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
En med 6:a har viktfördelning 52/48% enligt hartge. Jag kan intyga att den har perfekt viktfördelning. Denb gick perfekt på bana. |
|
|
Sörpan, jag sa ju för lite mer pengar! :-)) Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
Conan999 |
En E30-M3:a är ju en riktigt cool bil faktiskt, har alltid gillat den. Conan999 |
|
Det är ju klart värt att lägga ut pengar på en e30 m3a men inte 220 000 kr.. Då får han nog behålla den.. =) Pirates are cooler than Ninjas |
|
|
En till salu: Länk "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Kalla mig kräsen, men jag vill nog ha en svart eller grå. Vit kan nog var fint det med men brorsan hade en vit bil med lite rost och alla ni som sett den kombinationen vet att det inte är så vackert. Efter det så har jag lite svårt för vita bilar. Å andra sidan träffade jag en kille med en vit M3 vid brommaplan häromdagen och den var ju jäkligt fin. Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Hpr... var en av de bilannonser jag såg när jag köpte min m3, den var utannonserad någon gång (maj-juni?) under första halvåret år 2001, priset var 169000:-, varför skulle bilen vara värd 50kkr mer idag? / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
|
z3mpower Skriv din mail-adress eller maila till mig så skall jag skicka info och bilder. //AL |
|
|
Sörpan: Såg den ja med.. Den va snygg, ännu snyggare me ett par svarta fälgar.. =DD Pirates are cooler than Ninjas |
|
|
-AL- Du kan maila på bmw.zmpower@spray.se Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Föresten, eftersom vi redan har hamnat off topic så vad är det för extra "lås" på dörren på den vita M3an på blocket? Pirates are cooler than Ninjas |
|
|
R Andersen, bilen är inte till salu. Men visst till rätt pris...den är definitivt till salu för 329' NOK ;) provade en lite moddad M3 CSL igår och då börjar man fundera ;) Håller med Abbe, 220' för en Evo-kopia är lite väl mycket. 28.000 Euro har man sett att det begärs för en SE på Mobile. 329´ NOK låter helt sanslöst! Måste verkligen vara mint kondition. Racerbilen: Länk |
|
|
Det extra nyckelhålet är ett tidsenligt BMW originallarm. Det aktiveras, och avaktiveras, genom en magnetnyckel. -Upplev körglädjen i M3 E30! |
|
|
BjörnB: Ni kan evt maila mej vad rätt pris är på: rayray@online.no 329` NOK är med dom fina norska skatterna..;) Och bilen var i BRA skick! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.