|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Nu hoppas jag verkligen att bilen blir klar så att man kan köra på en BMW träff... Mvh |
|
| Hoppas att jag och min sambo kan komma......Ska försöka iallafall | |
|
lite off topic.... Men lödde träffen på micro, vilken tid börjar den? Mvh |
|
alex_328 |
tackar razvan! :)..hoppaspåmycket folk i allafall .. Många glänsande bilar.. blir det med ..:) |
| Detta låter onekligen som en mycket fin idé! :) Jag hänger absolut på... bor ett par hundra meter från P-däcket hehe. Vilken tid är sagt? | |
|
Tidpunkten är väl inte helt spikad (?), men i sista inlägget på förra sidan kom det ett förslag som iaf jag tyckte verkar vettigt: samling på p-däcket mellan kl 18.00-19.00. Om det passar alla så spikar vi väl den tidpunkten, annars får ni skriva här om ni tycker det ska vara tidigare eller senare. / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
|
edit: förresten, tidigare än 18.00 kanske inte blir så bra, i och med att det är på en fredag så kanske det är en massa folk som shoppar inne i centrum, som tar upp alla platserna på p-däcket, med sina vobblos... Tidigast 18.00 alltså, eller vad tror ni ? / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
alex_328 |
Tidpunken är 22:00 ! ______________________ Anledningen till detta är att det inte finns några parlerings platser lediga .. före det .. på däcket ! . och runt 11 tiden brukar det jue blir Street race på näsby får hållas på att det är många som kör ! |
| Är det bara jag eller verkar 22,00 väldigt sent? | |
| Tycker oxå att 22.00 är sent. | |
|
Är det 22 som gäller så kommer inte jag iaf. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Då var det som jag trodde, att p-däcket är stängt vid vissa tider under helgkvällarna, om jag minns rätt så har det varit klagomål från närboende att det har varit en massa oväsen + ngn vådakörning (en polisbil!! + ett par fotgängare/folk höll på att bli ramponerade vid ett tillfälle när någon gasglad vildhjärna sladdade rundor där) folk som burnat med bilarna, vissa som har megastora stereoanläggningar i sina bilar, när de drar på volymen hörs det flera kvarters avstånd! Det är anledningen till varför det är stängt där vissa tider, det har förekommit en del "bus" där. Hursomhelst, ni som är från krstd känner ju till att, nedanför (eller framför rättare sagt) själva p-däcket finns det ju ett ganska stort parkeringsfält, denna parkering är så vitt jag vet öppen alltid, där finns inga bommar eller något annat som hindrar att man kör in där. Där kunde vi ju samlats istället. Det är bara ca. 1-2hundra meter ifrån p-däcket, och ytan där är ju lika stor som själva p-däcket. Då kunde man ju samlats lite tidigare (men inte alltför för tidigt, med tanke på folk som shoppar i centrum). Vad tror ni om det ?? Jag tror det skulle kunna funka. / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
|
Skall vi träffas kl 21 istället? Kanske rätt lagom, eller? Då kanske folk kan droppa in senare också... Mvh |
|
| Absolut inte senare än 21.00 i alla fall... om det nu inte finns några parkeringsplatser lediga på däcket innan dess får vi helt enkelt samlas på en annan plats först och sedan glida in i samlad trupp senare på kvällen. M3 Frazzes förslag lät ju bra... Finns ju som sagt andra parkeringsplatser, men inte är väl p-däcket stängt under vissa tider? Efter 22 är undre däck stängt men inget annat, var där senast i lördags. | |
|
Jag kommer! Bor ju i stan så det är klart! Är lite luddiga tidsangivelser ännu så jag dyker väl upp vid 20-snåret :D /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
| Får nog hålla mig uppdaterad på denna..så ja vet att d blir spikat å att d kommer ett gäng bilar.. ja ställer gärna upp och gör en anmälningssida.. Ja tänker nämligen inte åka 26 mil från göteborg om d e 20 bilar som kommer.. :S Men dock så skulle d va kul å se bilarna me lite mörker på sig :) Om det är nån som kan tänka sig vara ansvarig så kan ju denna höra av sig på micke@miklen.net | |
alex_328 |
M3 frasse ! :) mycket klocka ord ! Vad sägs som att vi håller i träffen ? .. kommer en bekräftelsetråd senaste där allt är spikat ,! |
| om det blir den 16de så räkna med mig. bor mitt i stan så =) | |
|
Jag är i bromölla den helgen, så kan åka in. Men hittar inte så bra, men det löser sig förhoppningsvis. |
|
alex_328 |
M3 frasse skriver snart en Tråd där allt är spikat så det inte blir några oklarheter |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.