|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
alex_328 |
Hejsan.:) Undrar om någon är intresserad av en bmw träff i kristianstad en kväll :) ? är trött på alla jenkare och volvo raggare som dominerar i stan om helg kvällarna |
| Låter kul....Jag o min sambo kommer gärna ...Kan säkert få med några Bmw-polare oxå..... | |
| Eller nånstans i Skåne!!! | |
alex_328 |
VArje helg här är det fullt av jenkare o Volvo raggare som kör rundor är så trött på det. Hade varigt roligt om Vi hade blivigt några stycken runt 50 bilar . kunnat haft det trevligt o pratat om våra gemensamma saker m.m. Undrar Hur folk hade reagerar när det står cricka 50 bemmers uppradade brevid varanadra ^^ lite häpnad |
|
verkade inte vara så mkt av intresse att träffas i kristianstad.. Men jag och typ fem polare är helt klart med om dt blir av! Speed limits are for pussies |
|
|
Jag är oxå på om det stämmer med övriga schemat. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Inte så många som verkar intresserade!!!!Tycker att det vimlar av bmw bilar här i kristianstad annnars..... Freakputte:har du msn? |
|
alex_328 |
prata med era nära o köra vänner som kör bmw... o vi kan få ut ordet o försöka sammla ihop ett bra gäng en kväll |
|
Stämmer bara tiden hänger jag gärna på. Bianca: kolla din mail // Henrik Länk |
|
|
bianca: ja visst, FreakPutte@hotmail.com chraist: var det vi som träffades i kristianstad i lördags ute vid rakan?? hur är träffen flyktigt tänkt?? Enbart träffas på kvällen, eller eventuellt hela dagen? Blir kanske lite trist och bara stå där halva eftermiddagen och sedan på kvällen. eller hur entusiastiska är ni? Speed limits are for pussies |
|
| Henrik,har kollat min mail..NADA...... | |
|
Henrik adda mig på msn om du har det.... Sebbe76@msn.com..... |
|
| Om det blir träff i Kristianstad så är jag på :-) | |
|
Jag hänger också på om det blir träff. Vicco??? Dina hemmatrakter ju =) /Kristoffer Bilen =) Länk |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
maila mig åxå, har jag vägarna förbi och det är torrt och fint väder kan vi köra Från Båstad till kristianstad, nice liten utflykt :-) Mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
alex_328 |
Tycket att personligen att träffen bör självklart vara på "Däcket "( Burgerking parkering) En fredag dv. lördag kväll hade ju varigt trevligt . samtidigt kan jag medela att det brukar bli street race på industrigatan för dem som är intresserad ! Men få ut ordet o se hur många som är intresserade så ska jag tänka luska vidare på detta .. får återkomma med e.v tid o datum .. |
|
Jag hakar också gärna på, bor ju i stan p-däcket är väl stängt helgkvällar? / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
|
Läge att bestämma ett datum och klockslag. Min erfarenhet av träffplanering säger att om man inte bestämmer det i ett tidigt skede så rinner allt ut i sanden. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Vad sägs om 17 juni ?? Kvällen samma dag som emmaboda motorfestival. Kanske många som har "vägarna" förbi då. Speed limits are for pussies |
|
alex_328 |
M3 frasse ! NEJ p- däcket är aldrig stängt på helgerna tvärt om det är då som det är öppet ! som mest ! o allt folk är där ! Jag hoppas att vi blir många så glöm inte medela alla era bekanta som kör bmw .. hmm 16-17 ? Juni Vad tycker ni ?.. vilket av dem två datumen . vi får rösta lite här nu |
|
Funkar vilket som för mig. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.