|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Nathi: Det stämmer bra det. Länk /Anton |
|
|
Får se om jag dyker upp imorgon, jobbar egentligen eller så kryper jag runt på alla fyra letandes efter bilnyckeln... Keep Your Distance! |
|
|
Nyckeln kan Olof fixa fram.. Troligt är att han gömt den under huvudkudden eller liknande.. Clubsport.. be there... /Anton |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
vilken tid blev det på M-bilar? mvh Johan |
|
13:00 .. själv kommer jag nog en stund tidigare Wilhelm Svenselius |
|
| Ja vädret är junte helt kasst, tror nog jag också dyker upp men inte med supersextonen, vill inte skämmas ;) :D | |
|
Minsann var man inte först med att kommentera parkeringsmötet. Å andra sidan for de riktiga männen vidare mot Surahammar. Kul att se att bilar som är uppåt 15 år kan se ut att vara i bra skick. Min nästa bil ska få åldras lika fint som dessa. Inget fel på min nuvarande, men den är till salu och kommer därför inte få uppleva en trygg ålderdom hos mig. Mvh Mikael |
|
|
Vill bara säga att ja tycket det blev en relativt perfekt glassträff idag. kunde dom vart lite varmare och lite mindre väglusar! ;-) -Power and Comfort- |
|
Gemini__ |
Trevlig träff, vädret var hyffsat bra också. "djzkoop" som tog täten valde fina vägar, väglusarna kommer man inte ifrån alla gånger. =) Mvh: Thomas |
|
Myspys! Men långt blev det att åka hem, fick åka via E-tuna och tanka på vägen :) Räknade till 3 x E46, 1 x E39, 2 x E34 M5, 1 x E31 och 1 x E38 (min) i karavanen. Inte dåligt. Wilhelm Svenselius |
|
|
Fotona jag tog: Länk Wilhelm Svenselius |
|
|
Och här kommer mina bilder: Länk Mycket trevlig liten träff. God glass också. Läge för tradition? :) Mvh /Janne |
|
| Då har man kommit hem. 39 mil och 40 liter bensin blev det och det var det helt klart värt! Mycket trevlig liten träff! Ska man vara noga så var vi dock tre M5 E34:or, fast en saknade emblem. | |
|
Trist att jag missade det hela, gör om det hela i sommar så man kan hänga på. Får ladda till Gävleträffen istället... Keep Your Distance! |
|
|
De va najs! /Anton |
|
|
Det är klart att det var tre M5:or, bara jag som inte kan räkna. En egenskap som jag för övrigt har gemensamt med hon på fiket inte visste hur mycket växel jag skulle ha ;) Wilhelm Svenselius |
|
|
Tackar arrangörerna för en kanonträff :) Rätt bra uppslutning, fina vägar (nu har man sett hela västmanland!) och som alltid, trevligt folk med många AP-profiler närvarande :) Det blir säkert fler norrlandsresor framöver! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Tack alla! Beklagar att man var så tråkig. Nästa gång skall jag se till att vara i "körbart skick" och därmed lite mer social ;) /Olof |
|
|
Jag får skriva en något mer nyanserad samanfattning än att de va najs tror jag... Tack till alla som kom för en åktur och glass. Riktigt kul att flera av er åkte så långt bara för att få styra runt i skogarna! Mest lyckat var vädret tycker jag. Efter alla rapporter om regn och rusk så kom det som en total överraskning med uppehåll och sol. Var det månne skåningarna som tog med sig vädret? Men vad jag skulle vilja göra är att låta träffen bli en återkommande favorit eftersom alla verkar nöjda. Det är det som ger Power! /Anton |
|
|
japp. å om ingen misstycker kan ja som känner trakter lite räkna på en bättre väg med mer böjar! :) -Power and Comfort-Silverpilen 328 E46- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.