|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Appropå glass så kan jag rekomendera Slagstaglass i Eskilstuna, mellansveriges bästa mjukglass... Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
hehe Udo slagstaglass funkar alltid men synd att det kostar 35spänn men iof värt det...blir dyrt om man käkar varje dag!! Så ingen som ska till Skokloster och kolla bilar då? är inte det den 27e? /Fredde FREDDAN |
|
Gemini__ |
Slagstaglass i E-tuna har jag hört talas om =) Har dock aldrig besökt stället, måste dit en sväng i sommar. Mvh: Thomas |
|
slagsta är kanon. glassarnas paradis! hur mkt som hellst att välja på! -Power and Comfort- |
|
|
Jag tycker vi gör som så här, om ingen tycker annat, att vi träffas och hälsar på varandra på M-bilars parkering. Efter det så roddar vi en liten slinga på plats med en slutdestination som vi alla finner lämpligt för dagen. Vad tycker vi om detta? /Anton |
|
|
Anton: Det låter finemang! Keep Your Distance! |
|
|
Ant: That´s my man! ;) -Power and Comfort- |
|
|
Låter bra det där! Ska bli gott med glass, håll nu tummarna för anständigt väder! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Hur dags ska vi försöka träffas? Eftersom några verkar ha en bit att åka så bör det väl inte vara för tidigt... Klockan 13.00 kanske kan vara en idé. Då borde man ha hunnit käka före också. | |
|
13:00 låter okej! Kör förvisso upp på fredagen, men det blir nog en del stark "läsk" på fredagskvällen.. så allt för tidigt får vi inte börja träffen ;) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Dessutom så är bilförsäljningen öppen mellan 10.00-14.00 så man kan ju gå in och kika lite om man kommer i god tid. | |
|
Tjena! Låter ju kul med en liten träff. Ska försöka ta mig dit på lördag. Vad är det för gatuadress till M-bilar, så jag kan printa en eniro karta. //Peter |
|
|
Stålmannen: Transformatorgatan 11. Keep Your Distance! |
|
|
Skoj med så många intresserade! Är det så att någon känner sig sugen så är det så klart helt ok att bara dyka upp, utan att anmäla sig eller what so ever. Det finns bara ett krav på deltagarna.. Ta med er bra väder! :-) /Anton |
|
|
Låter trevligt! Hur blir det med e24 träffen på skokloster då? Det är ju samma dag.. ? Västerås - Skokloster är ju inte allt för långt, ett par mil, 6-8 mil väl? Hade en tanke ifall vi kunde träffas här och sen slå följe dit? E18 är ju inte så upphettsande men landsvägen till Skokloster är helt ok! |
|
|
Tackar. Då ses vi lördag om det inte tokregnar. //Peter |
|
|
MD: Alla är så klart fria att åka dit de själva vill. Jag har själv inga planer på att åka till skokloster.. Som ren information till er som undrar så kan jag säga att jag och skåningarna kommer vara på plats även om det är tsunami och gudrun på en gång. I värsta fall så blir det en korttur till något fik som har tak för våra huvuden. /Anton |
|
| Skulle hämst gärna komma o åka lite o äta en god glass men de är Vingåkar träffen samma dag ska dit o kolla lite biligt godis till min bimmster!! | |
|
ja hoppas åxå på nice väder. ja bara hatar regn just.nu -Power and Comfort- |
|
|
Hej Är det fint väder så dyker jag upp.Är det industriområet ut mot Sala M-bilar ligger? /Nathi MvH Nathi Min bil.Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.