|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| Sani: alldeles riktigt, karln vill tydligen byta med en M3E46, så jag tänkte att Schwein skulle få en ny infallsvinkel :) | |
| Jag vill bara köra fort, okej? =) | |
| Då köper du en 997 TT med pensionärskrycka: 0-100 på 3,7 sek... :) | |
|
Schwein: Jag kanske skulle förtydliga ojämn väg med mindre kälskador el. gropar. Att jämföra orignal fjädring med pps9 är skulle vara som att jämföra en Motardfjädring / Crossfjädring. Pss9 är anpassat för banköring och bättre vägar som jag ser det. Man får alltså ge avkall inom vissa områden. |
|
|
Rka Tack för svaret. Vad gick det på allt som allt och vart handlade du det ifrån? Mvh |
|
|
Sani Give me the cash då! =8-) |
|
|
Schwein PSS9 gick på ca 20`och krängarna 6`. Jag tog prylarn från Mekonmen. Forza.se är återförsäljare i Sverige och ska även sälja direkt ut till kund. Det är möjligt att det går att få ett bättre pris i USA el. Tyskland. Jag valde att ta mina här hemma om jag skulle få problem. För min del sakndes en bult. Det tog bara 2dar så hade jag en ny hemma. Jag har också terrat forza på telefon med massa frågor om inställningar mm. Jag har bara monterat krängare fram en så länge, bilen verkar neutral. Så man kanske skulle klarat sig med krängaren fram. Får se hur det fukar på bana... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.