|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
Grubbe |
Olof, så säger du bara för att du vet att jag har rätt. :) Imola, om jag är en poser så är du poser 2000. |
| Börja inte igen.Killen hade en fråga | |
|
Riskok lite att njuta av medan Imola letar efter sina bilder ;) www.kulturelle-anton.com/Bild/bmw/se_knutstorp_05/se_bmw_stdbilar_08_13/slides/IMG_8760.html Länk Åter till ämnet. Jag skulle framför allt satsat på anmälningsavgifter, däck och bensin banträffar så mycket körning som möjligt. I andra hand väghållning. Däck, chassi mm. Här känns det som S2 borde kunna göra en insats men han lyser med sin frånvaro. Trim känns ganska meningslöst, räcker inte originalkusarna blir det inte så mycket bättre för 20' heller. Vill man posera så är jag helt inne på Kalles linje, begagnade 19" BBS Le Mans sen räcker det (och pengarna är dessutom slut). |
|
|
Oj, oj, oj... Patrik, jag skrev att han inte var intresserad av utseendet. Jag är ju en poser - inget annat. Det borde väl de som såg min M3:a vetat ;) Grubbe, tro fan att jag är en poser - vad skall man annars med en M3 till?! :D |
|
|
Imola: Nu känner jag igen dig igen ;) MVH Patrik |
|
|
Vad tror du om mig ;) När jag körde hoj kallades jag en "Paddock Poser" - alla de senaste grejorna bara för att vara cool :P |
|
|
Men vad ska jag med ett par Le mans fälgar till? Om jag ska vara ärlig så blir det inge bana för mig i år, varför behöver vi inte gå in på =/ Jag kör väldigt mkt på lansväg nu och jag skulle vilja styva upp bilen, hur mkt hjälper ett fjäderbensstag? ställbart eller vanligt? måste an byta något mer om man ska installera ett sådant? Bromsbeläggen tänker jag isf byta när de vanliga är slut. Fjädring och bussningar, vad går det på om man ska ha "bra" grejer? MVH =p |
|
|
Snor tråden lite............. Vet att det alltid är så jäkla känsligt men måste ändå vara obehagligt nyfiken och fråga var alla 20-21 åringar får loss runt 300" och ännu mer för sina bilar.........? Är absolut inte avundsjuk och har inga invändningar oavsett om "pappa betalar" eller om ni är lyckosamma på aktiemarknaden utan är mest nyfiken......= ) För jag antar att det inte är många som lägger 20% och tar resten på avbet på en bil i den prisklassen? Månadskostnaderna för det bilägandet kan ju i så fall inte vara att leka med........ Ha det gött! |
|
|
Jag vet inte va dom andra gör, men själv ser jag till att folk har lite extra roligt nere på stureplan. nej jag bara skoja.. Jag spelar nätpoker. nog om det nu vill jag ha råd. om ni inte hade något bra råd om min senaste fråga i denna tråd så vart kan jag hitta ett bra fjäderbensstag? mvh |
|
|
Schwein: Kolla din Powerpost |
|
|
Wadstedt79: Jobbar man hårt så är det inga som helst problem. Varför vänta på att det ska "lösa" sig liksom. Fixa det själv. MVH Patrik |
|
|
Jag ska göra det Riskok. Det handlar mkt om prioroteringar. Men visst, vissa glider på en räkmacka och andra har lite tur och så finns det dem som jobbar hårt =p MVH |
|
|
riskok Ha ha ha ja det lät ju smidigt. Men det var ju inget svar kanske.......= ) Såvida inte alla här är 20 åriga hjärnkirurger så....... |
|
|
Wadstedt79 Det är inte omöjligt =)) men som sagt, jag spelar iaf nätpoker. MVH |
|
|
Schwein Attans att man valde "fel" yrke............= ) Hmm om jag vore du skulle jag satsa på väghållningen hellre än kosmetika. M3'an är ju så snygg fr början. |
|
| 20 papp spenderar man bäst och väldans enkelt genom att lämna bort bilen på stor service och recond. ;) Det är nog ärligt talat det bästa, snyggaste och smartaste... | |
|
har precis gjort det. allt som allt blev det en kostnad på 15.000 |
|
|
Jag hade "värsting belägg" på min M3, Pagid RS19 runt om, kostar ca 6000kr Det där att det inte funkar innan värme stämmer inte då kallfriktionen är högre än på orginalbelägget för att inte tala om varmfriktionen. Det är skitkul att många 20åringar köper E46 M3 och kör hårt på bana, själv var jag 19 när jag inhandlade min f.d. bil |
|
|
Harris_85: Din såg grymt fin ut! Får man fråga varför du sålde? Jag ska köpa en E46 M3 om ett år, det är ett löfte ;) Mvh Per |
|
|
P3r: Jo den var jättefin, gick till en äldre direktör i linköping. Sålde den främst för att jag är lite sugen på annat, även om M3an är en grymt rolig bil blir man sugen på annat efter ett tag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.