|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja då tog man och monterade på sommarhjulen. Det blev 19" asa (frontpoliert). Passade samtidigt på att frächa upp bromsoken. Det är väl lite sent att ångra sig men jag blev själv rätt nöjd med resultatet. Ni kan väl skriva lite kommentarer. : ) Klicka på länken nedan för beskådning. Länk | |
|
Ser mycket bra ut!! /Fredrik |
|
|
snyggt ,vilka säljer dessa fälgar ,vad kostar dom? |
|
pg_ice |
Asa Imola är fräcka! har liknande fälgmönster på mina 18" 325an : Länk |
|
Jag köpte dom genom stylabilen.se. Han beställde dom direkt från fabrik. runt 17000 me frakt. //lill Anders |
|
pg_ice |
bingoberra: Länk dom finns även i svart 325an : Länk |
|
Japp de stämmer. Imola som dom heter är de svenska namnet som jag har förstått det. På asa hemsida heter dom ar1. Det var lite ringande och stökande innan jag fick tag på just dom som är frontpoliert. Många återfärsäljare i sverige tar bara in den modellen som är (hornpoliert) av någon anledning. |
|
|
tack , svart va häftigt blir kanske så`na |
|
|
ser riktigt bra ut och inte allt för högt i framkant.... Själv valde jag 18" för rullomkretsen, vilken dimm kör du däcken samt märke? /Thomas /Thomas |
|
|
jag kör med 235/35 19" runt om fälgarna är 8,5tum breda. Jag tänkte köra med 235 fram och 265 bak men då hade jag behövt rulla kanterna bak. Märke på däcken är khumo |
|
Gemini__ |
Ser mycket bra ut! Mvh: Thomas |
| snyggt! snygg färg på bilen också. | |
|
Ja, vad ÄR det för färg på bilen? Ser lite olika ut på bilden du länkar till och bilderna under din profil... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
ahh. jo färgen är orientblå metallic. skillnaden är nog att jag hade tokpolerat den och att ljuset var lite annorlunda på den bilden jag hade länkat till Det är roligt med positiv feedback. Keep on going //lill anders |
|
|
Riktigt snygga fälgar! Keep Your Distance! |
|
| Snyggt, fin bil! | |
KS-Samir |
Ser bra ut, har i 18" men mina e svarta med polerad kant. köpte dom för 7800;- |
|
lill anders Fälgarna ser riktigt bra ut, kul att du blev nöjd med resultatet :) Kan du maila in en bild som vi kan ha i galleriet? Mvh Razvan www.stylabilen.se |
|
|
Vad är skillnaden mellan "frontpoliert" och "hornpoliert"? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
ufo Hornpoliert: Länk Länk Frontpoliert: Länk Länk Hoppas bilderna stämmer.. Hornpoliert är matta, medan frontpoliert är polerade, lite blankare yta. Mvh www.stylabilen.se |
|
|
Aha...tack Razvan. / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.