AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.923

m3or var e dom?

Sida 3 av 3
mm men tyvärr är ju din m3a trimmad...sen går väl färgerna på inredningen att diskutera :)
ch
309
chrcel
m3coupe-96
alltså bilen var ju fin..men ja har sagt till mej själv 96-99 å nu har ja bestämt mej för manuel låda å max 9000 mil...visst man ska inte stirra sig blind på milen men så e de bara....ja har luskat runt lite kollat lite reg plåtar å ja har hittat bilar hehehe dom finns!!!!!!!!!

...men de e ju bara å bjuda rätt...men ja säger hittar ni bilen ja ska ha så ska ja bjuda på en öl nån gång nä skämt å sido men hittar nån nån bil som dom vet e bra så hojta gärna till

mvh pezen
Länk
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Den SKA tydligen vara chippad från fabrik..men ja vet inte till 100%...inredningen ja, antingen gillar man den eller så gör man det inte:) alla har olika smak som tur är....:) själv tycker ja inte de gör nåt om det är ett sportsystem på och lite andra lampor och sånt...o lite sänkt med....men som sagt, vissa vill ha orginal M3:or och dessa är fan inte lätta att hitta....

Bilen:Länk

/Henrik

ch
309
chrcel
m3coupe-96
nej absolut inte lätt men dom finns ju....orginal å orginal lampor å sånt visst men chipp å motor modifikationer e i alla fall ja lite tveksam till.......

bilen din e fin men inte riktigt min smak på färg å så.....

mvh pezen
Länk
Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
HandsfreE:

Den bilen du länkar till diskuteras här:

Länk

Men den verkat ha en del "skavanker" milt sagt..

Mvh Jimmy
Länk

den där m3an var fin, men trimmad orginal hur hållbar?
Såg att den gjorde 0-200 på 17 blankt de är hyffsat snabbt minsann.
Kan de verkligen stämma?
Länk
Jo
465
Johnte
530 D M-sport -05
X5 3,0Sd M-sport -08
Skall sälja min M3a. Ska annonsera den snart tror jag. Men jag har sån jävla ångest. Jag är 99% säker på att jag inte skulle hitta en som e lika fin. Utifall jag skulle ångra mig. Vad kan den vara värd? Import:9801 en ägare i tyskland 1 före mig här. 7800mil. fullutrustad.svart. 19"bbs ch nya bridgestone S03.Hartge chassi.X-brace supersprintsystem. ljud för 35k. lite diskret styling. typ klarglasblinkers angeleyes. Alla orginaldelar finns givetvis kvar. Bilen är i absolut nyskick. Vad kan man tänkas få för en sån?
Jag vet att fina M3or inte växer på träd därför är det ju ganska svårt att värdera.

Livet är för kort för att köra diesel!!!
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

150 000-160 000...bilen är ju ändå 10 årt gammal...vilken utr???skinn?stora färddatorn??klima???Hade nog föredragit minst en 97..faceliften m.m..

Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Hade nog max betalt 145-148 000...

98-99 ligger högre i pris med tanke på att dom är svårare att hitta....

en f.d ägare till M3 coupe-98
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Johnte: Låter som en trevlig bil, speciellt de låga milen. Bilder? Men akta dig för att skriva fulklutr. i annonsen om du inte VET att den är det förståss. Finns mycket mycket utr. som va väldigt ovanligt. Har den tex. Elhissar bak? PDC?

Inget klankande, bara så att en ev. köpare blir besviken när han sen ser bilen. Lycka till med försäljningen.

Mvh Jimmy

Jo
465
Johnte
530 D M-sport -05
X5 3,0Sd M-sport -08
jimmyboy.
Jag vet precis vad du menar. Skulle aldrig själv skriva fullutrustad i en annons om den inte är det. Ville bara inte skriva allt möjligt, eftersom att det finns risk att moderator raderar inlägget, i syfte att det kan se ut som en annons. Den har inte heller all utrustning. Ex inte elrutor bak, PDC är även utan taklucka vilket jag iofs ser som en fördel. Men visst har den skinn, klima stora datorn m.m.
Bianca.
Jovisst bilen är ju ett decenium gammal, det kommer man inte ifrån. Och äldre blir den som vi själva (tyvär).

Livet är för kort för att köra diesel!!!
Min M3 fick i går en ny lycklig ägare från Jönköpingstrakten, så jag önskar honom lycka till med pärlan. :)

Min M3
Länk

BMW CS Nord #6028
har också sökt efter en fin m3 e36! kollat och lagt in köpers annons här men inget som man verkligen känt att det stämmer*suckar* känns som om man aldrig kommer hitta en m3a i superskick! men som sagt det gäller att hålla ut, kollat lite till och från i 2 år nu! våre juh skoj att ha en under sommaren menmen...
lycka till alla....
mvh
ch
309
chrcel
m3coupe-96
nu har ja äntelgen köpt den å den e otroligt fin måste ja säga ser inte ut å vara en 10 år gammal bil kan ja lova hehe måste ju skryta lite....å de blev smg låda funkar mycket fint tycker ja

mvh pezen
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.