|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag skulle inte köpa en M3 med 11 ägare, bara att söka vidare. Min M3 Länk BMW CS Nord #6028 |
|
|
men ja ha ringt killenå allt verkar bra ja har verkligen frågat om allt å han säger att de finns inget å klaga på... visst de e svårt å tro men...man kan inte tappa hoppet om att vissa e ärliga ja e då ärlig om sakerna som e fel på min bil å pris därefter så de e ju bara att hoppas den e så fin som han säger då man åker ner för bilen den vill ja verkligen:) så man kanske kan åka på nån träff i sommar nån som vet om de blir nån träff i sommar?? sen måste ja åter en gång tacka alla som ställer upp å e intresserade å diskutera me mej.... de hjälper verkligen en.. tack än en gång mvh pezen Länk |
|
|
Får troligtvis bilen nästa vecka, så det går framåt. Har en del intressanta fakta om den tidigare renoveringen som jag kommer lägga ut i en tråd om jag inte får den ersättning jag kommer kräva. Det är skrämmande det jag fått veta. Jag hade på sätt och vis tur att motorn rasade ännu en gång kan man säga... Jag har lagt ut en tråd om en träff på Scandinavien Raceway (Anderstorp) men fått extremt dåligt gensvar på den så det ligger lite på is det där. Hade det dock mkt trevligt i Halmstad och det va skitskoj att få ett ansikte på dem man annars bara sitter här på AP och skriver med. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Den här såg ju fin ut. Någon som vet nått om den? [URL=Länk 97a[/URL] |
|
| Länk | |
|
ja ha kollat på den ringt lite en rost fläck på bagageluckan...sen var de nått skumt me att de bara var en fjäder fram som var bytt de hade då i alla fall vari mycke folk å kolla på bilen...... men ja har då hittat tre bilar nu en svart-96 å den blå-97 plus en till blå-97 all under 10000 mil hehehe ja va vet man??? mvh pezen Länk |
|
|
alla i södra sverige eller? har just suttit å kollat igenom alla m3or e36 årsmodell 94-99 på blocket & bytbil. Finns väl 2-3 som ser värda ut enligt vad som framgår på annonsen. Vilka har du hittat? Finns det inga fler sidor där de kan finnas sevärda m3or och inte lik? |
|
|
Om ni letar M3 SMG så kan rekomendera denna M3:an... Länk Jag va och kollade på den i höstas och den är i fint skick och ägaren är kanon. Maskinellt verkar den kanon och den kändes stabil och fast i alla leder och växlade finfint. Skicket i övrigt va det inget direkt att klaga på, dock finns (fanns) det en ca 50cm lång repa på högersidan ovan bakhjulet som störde mig. Anledningen till att jag inte slog till på den va att jag inte gillar buffelskinnklädsel (lite grövre skinn) samt att säljaren inte ville gå ner i pris så mycket (då begärde han 169'). Mvh Jimmy |
|
|
jimmyboy" ja ha kolla på den men skinnet som du säger nja....sen har ju ja bara sett bilder vet inte men de känns sådär mvh pezen Länk |
|
|
Ja precis, skinnet gillade jag inte det ser slitet ut även om jag vet att det ska vara så. Killen sa att det säkert gick att lämna in bilen och få det behandlat så att det blev mer likt det vanliga skinnet. Men vem vet?! Tål ju slitage mycket bättre än ett "vanligt" skinn om jag förståt det rätt. |
|
| Carlén varför ska du sälja din m3a? Den som är så fin. | |
|
HandsfreE : Har rätt mycket att göra så jag har inte riktigt tid med M3an, hann bara med ca 250 mil förra året, bättre sälja den till någon som uppskattar den och använder den. Min M3 Länk BMW CS Nord #6028 |
|
| oki synd den inte var en annan färg då hade jag nog varit intresserad :) | |
Gemini__ |
Länk Den här verkar vara i ett fint skick, svensksåld med två ägare låter bra. Synd på stylingen bara. Blir lite jobb att återställa den, varför man tar bort emblemen är för mig ett frågetecken (jaja de tycker det blir mer cleant men ändå) Men man får väl räkna in det i priset om man är spekulant på den. Mvh: Thomas |
Gemini__ |
Två tidigare ägare var det visst, dvs minst tre st (har ej kontrollerat) med nuvarande... |
|
Den estorilblå M3an är i garanterat superskick!!! Det är en arbetskamrat till mig som äger den och han är perfektionist! Jag kör lastbil och han likaså. Man får inte sitta med skor i lastbilen mm.. de har röda golvmattor osv i den. Jag personligen tycker bilen är skitsnygg bortsett från vingen som känns aningen "too mutch". Vill man ha en M3 i superskick så köp hans! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
ja ha prata me han...synd bara de sitter så mycke krims krams de e mycke jobb som sagt å stoppa tillbax allt org.....om de e den du menar "a-wingard73" mvh pezen Länk |
|
|
Länk Den då? en ägare och få mil....hoppas de stämmer bara. Dock tycker jag färgen var lite fel =/ |
|
|
men hur e de me smg lådan.... den verkar ju bra så men man ska aldrig säga att de e topp bara för att de ser bra ut i annonsen. ska ringa å kolla mvh pezen Länk |
|
|
Jag ska förmodligen sälja min M3:a till hösten/sensommaren nu, men ja vill inte igentligen, min andra M3.a och jag har kört ett 10-tal, men ingen slår denna, vare sig utseende, skick och prestanda, den är nåt grymt tajt i drivlina och det + att det är en Individual, så jag ska göra allt för att ha kvar den, allt handlar om ekonomi tyvärr..... Bilen:Länk /Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.