|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Är en hel del på de amerikanska M3 forumen och det som slår en direkt när man börjar surfa runt där är hur mkt pengar killarna (o tjejerna) verkar lägga ner på att modda sina bilar. Det är, massor med kolfiber, CSL grejer, stora fälgar, chassikit o massor med motormodifikationer. Har man en M3a med kompressor där är man inte nån "hot shot" direkt. Fanns en jag såg som rastade en Gallardo o han har turbo OCH kompressor på sin bil. Jag tycker personligen det är coolt då jag tycker original M3an e hur trist som helst. Gillar "Riskoks" stuk stenhårt o jag har själv en hel del kolfiber mods på min Individual M3. Så, är vi Svenskar mer konservativa, tråkigare eller bara fattigare?? | |
| Vi är nog allt det du säger, men framför allt fattigare. | |
| action har du någon bild på din bil?? har oxå sett att amerikanerna verka lägga ner hur mycket pengar som hellst på sina bilar.. jag tror att det beror mykcet på att grejjerna där borta är mkt billigare ... jag tror att vi i sverige är lite mer fega och inte vågar göra så mkt med bilen även fast vi kan och har råd... ett tecken på de är att dem flesta bilarna som säljs i sverige just nu är silverfärgade | |
| min e nästan totalt moddad ;) | |
Grubbe |
Det finns här i Sverige också... :D |
Grubbe |
Grejjen är det att det är nästan ingen av oss som skriver om våra M3or på det här forumet. Vi får så mycket skit. |
|
Grubbe: så sant så sant! Men jag tycker inte att du ens ska skriva i den här tråden då du KW chassi ;) MVH Patrik |
|
Grubbe |
För att inte tala om 20", vilket döds-straff. :/ |
|
Haha.. Ja HUR kan man ha 20" på bilen!!! ;-) BMW_Jerry: Jag ska fota bilen i veckan o lägga upp lite. Blagge, har du några bilder på din?? Tycker det är kul att vissa vågar sticka ut lite. Visst, ska man byta in den på en firma får man problem med för mycket mods. Grubbe har du momterat kompresorn? |
|
Grubbe |
ACTION: Jepp, allt är monterat. Den ska mappas och bromsas nu i dagarna. Sen börjar det lida mot sitt slut... eller början på en fin sommar. :) |
| tycker att det är kul att ni har býggt så fina bilar.. har följt din tråd grubbe på zatzy och kan bara säga att den är underbar..det samma gäller riskoks bil... kul att ni vågar leva upp till era drömmar.. | |
Grubbe |
Tack så mycket Jerry, det är kul att du gillar bilen. :) Nu är förvisso min inte riktigt klar och den har inte visats i "färdigt" utförande, så jag hoppas att du gillar den även då den är helt färdigställd. :) |
|
Klart det beror på att en del amerikanare har mer pengar att röra sig med än oss. Sen att fruktansvärt många där inte ens har råd med en cykel tänker man sällan på :) Läser själv väldigt mycket på www.e46fanatics.com. Visst, ibland undrar man om de är gjorda av pengar.... |
|
|
Är inne på kajjans spår. Sverige är ett litet land. Staden New york har ca 9 milj. invånare och det är lite drygt 3% av USAs befolkning. Och amerikanernas mentalitet är som alla vet; stor, större, störst. Men med det sagt så menar jag inte att sverige borde vara sämre :) Norrmännen kan ju och snor man lite inspiration av dahlbäckR med t ex Grubbes stuk så har man hamnat helt rätt. Kollar man på Boostjunky.com så hittar man en hel del scandinavier och moddade e30or är det iaf bara "vi" som kan bygga, med vissa undantag. |
|
| min är också moddad | |
|
Mr M3E46: Upp med lite bilder =) Alltid kul o se andras bilar samt få lite inspiration. |
|
|
ACTION: Mr M3E46 har bilder under sin profil...men var är dina bilder...? :) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
Grubbe |
Jag kan lägga in en liten bild på hur min såg ut för ungefär en vecka sedan. :D Länk |
|
Snyggt...men med 3 sorters däck? ;) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
Grubbe |
ufo, ha ha. Det där är transportfälgarna. Det är ett par Bmw M5 E34 17" med helt fel inpressning så dom sitter jättelångt in. Jag var tvungen att ha dem nu under vintern då bilen åkt in och ut i lackboxen och körts på trailer hit och dit. Här är en länk där du ser hur dom ser ut. Jag har bara någon cm på varje sida till släpen, så med dom riktiga fälgarna hade bilen blivit för bred för den där lilla släpen. Länk Men här är en bild med framfälgarna monterade iallafall. Fronten är provisoriskt ditlagd. Länk |
|
Filibabba!!! Läckert med vit bil...vad har du för inredning? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.