|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
robber: Javisst är det kul. Va bara tvungen att rädda detta fina ex från skroten. Effekt är inget utan kontroll! Kim Karlsson, Kalmar |
|
|
Subidius> Låter som en bra ide. Haru mer bilder på skutan? Vore skoj om "addade" mig på msn så kan vi utbyta erfarenheter och snacka skit ;) Msn: fkfo@hotmail.com lägg gärna till som skrivet... ______________________ Med Vänliga Hälsningar Robin |
|
|
Länk ------ Länk |
|
|
Grodan> Angenäm bilpark dära. Ser bra ut ______________________ Med Vänliga Hälsningar Robin |
|
|
Tackar, den sista är avställd dock. ;) ------ Länk |
|
bmwgalengrabb |
La just upp 745an på garaget.org Kul att se en gamling bland alla monsterprojekt där =) Länk |
|
bmwgalengrabb> Oj där haru en keeper! Riktigt najs. Vill också ha en Executive samt skinninredning. ______________________ Med Vänliga Hälsningar Robin |
|
bmwgalengrabb |
aa det är en underbar och unik bil. Men är sååå sugen på en e24a och familjen tillåter nog inte mer än 4 bilar i garaget. Har redan 735an på annons så får se om ja övertalar mej själv att sälja 745an. Men vad kan man få för den tror ni? |
|
Jag har med lite bilder på min där på garaget Länk |
|
|
Här kommer mitt bidrag, färska bilder, bara en timme gamla. Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Lite lånade bilder från Mantorp på min! Länk MVH Patrik Min älskling Länk |
|
Nisse, jäklar vilken vacker bil! ---- Rasen nicht reisen |
|
|
Här är min nyfödda bebis - en 750 IAL Highlineutrustad gosse. Han har legat i mammas mage i Monaco på vintrarna och i Sverige på somrarna, därför finns det inte en endaste ens antydan till rost överhuvudtaget. Skicket är fullständigt servicebok-ammat och totalt oskruvat original på alla punkter som dessutom fungerar allihopa. Snustorr och hel i gumpen med enda undantaget en läckande styrsnäcka som ska fixas i rappet (och förmodligen en hel bunke andra dolda fel som visar sig här på forumet så småningom). På grund av läckaget fick jag honom för kostnaden av ett blöjpaket. Hylla mig ! |
|
| Grattis till att du också blivit med Highline! ;) | |
|
Jack, thanks! Jag håller med om att den ser fin ut på bilderna, men i verkligheten har den några fläckar... Snart åker 18-tummarna på också, blir säkert ännu snyggare då! Inga bilder på din bil? |
|
|
M635> Satan vilket puts! Riktigt najjs! ___ Med Vänliga Hälsningar Robin |
|
bmwgalengrabb |
Vad tycker ni, är det värt att sälja både 735:an och 745:an för att göra plats åt en e24? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.