AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
2.589

Vår bilder på våra bilar

Sida 1 av 2
Vore det inte skoj med lite fina bilder på våra sjuor nu när de ställs på och görs extra fina. Vore skoj att se hur era bilar ser ut samt se om det är någon som har lika långt kvar tills bilen rullar som jag :)

Bring it on med bilder.

Jag tar oskulden och visar en bild på min icke klara E23 745 -84

Här: Länk

bilen har begåvats med ny kofångare fram och bak sedan bilden togs samt en massa annat. Har ingen nyare bild dock.

Med Vänliga Hälsningar

Robin Forsberg
Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Här är lite bilder och info om min 750

Länk
Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
Lone Star: Är inte det Alaines f.d 750 IL?
Ro
536
RonnyL
BMW 750IAL -88
BMW 530 -94
BMW 528 -82
Lone star; Hur gjorde du för att få upp utseendet på insugen? Jag är mycke impad, väldigt snyggt.
Lo
111
Lone Star
750iaL -91
don-salvatore87: Möjligt, ingen aning om vem Alaines är.

RonnyL: Körd emed bums.
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Don:
menar du alains f.d 750iAL -92 så är de inte den, för hans är skrotad nu (TZOXXX)

Lone Star:
Tycker din 750i ser helt underbar ut! mkt trevlig med orginalstereo, och väldigt trevlig ratt, fast de är väl knappast org. monterad va?

BMW CS #5139
Lo
111
Lone Star
750iaL -91
J.L Japp den är helt underbar. Haft den nu sen i december (avställd tills för ett par veckor sedan) men hunnit med dryga 200mil. Inte hittat ett fel ännu. Går som en klocka, alla elektonik osv fungerar. Hel nöjd.

Ratten är väl inte org. nej? Är min första sjuserie och ratten satt där när jag köpte den. Men antar att det inte är orginal.
Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
Yamaha XJ6 Diversion F - 12
Ratten ser ut att komma från en 94a...

Min gamla pärla: Länk
Ro
536
RonnyL
BMW 750IAL -88
BMW 530 -94
BMW 528 -82
Bilder på min vinkeltolva. Var in på Garaget å snodde ihop bilderna.
Hoppas länken funkar. Bilderna från i sommras innan putsen.

Länk
Härligt att se!

Lone Star> Din fälgar är helt underbara! Borbet?

Med Vänliga Hälsningar

Robin Forsberg
Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Borbet? Alla dessa frågor =) Det är 17", 275 breda däck bak och det är en häst eller nåt på fälgen. Mer vet jag inte =) Står inget namn vad jag kan se.
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Borbet A är de inte, men dom var faktiskt väldigt lika.
Ratten är väl M-ratten med Airbag, satt i M5 94or tror jag, mycket trevlig =)

Ronny:
Din 750i ser också väldigt fin ut! Härligt att se att de finns välbevarade exemplar kvar, dom växer inte på träd längre tyvärr ju...

BMW CS #5139
Visa användare
148
Swensson
BMW E61 545i M-sport -05
Carbonschwarz
Länk

En halvdålig bild på min ganska nyinköpta 735i -91, fräscht skick och har fungerande klima. Sänkning på G!

Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
Swensson: Din bil ser helt ny ut, lackades inte den om efter några skador efter stormen "gudrun"? Minns att jag sett bilens annons.
Visa användare
148
Swensson
BMW E61 545i M-sport -05
Carbonschwarz
Don - tackar för det. Jo det är helt korrekt att den är omlackad pga stormskador, samma kulör som innan - islandsgrön.

Den annonsen kommer jag också ihåg, bilen blev dock inte såld då utan istället när Iwarsson här på forumet svarade på min köpesannons för några månader sedan.

Vid köpet ingick endast svarta plåtfälgar på dubbade 195:or så jag tog steget fullt ut och köpte en ny uppsättning Rondell-58 18" med 10" bakfälg på 265/35-18 däck.

Visa användare
967
Carpimp
Saleen S281sc
Tjena.

Här är några bilder på min gamla E23. Har hänt en del efter dessa bilder. Ska uppdatera i helgen är det tänkt.
Den börjar i a f likna nåt nu.

Länk

MVH Morgan.

två som togs idag
Länk

samt

Länk

Med Vänliga Hälsningar

Robin
Visa användare
847
Subidius
750 -91

Här kan man se lite mer om vad som händer med min E23a. Ska köpa en tät kylare, besikta och sedan lacka dom huven och övre frontplåten som är bytta sedan korcken. Länk
Subidus> Skoj med fler E23or! Vore skoj att styra upp en E23 träff i sommar :)

Med Vänliga Hälsningar

Robin
Visa användare
40
|hero|
Bmw 750 IL E32 -91
Lone Star: Det var alltså du som köpte min 750 ;) satt och spanade länge på den men när jag hadde bestämmt mig för den så var den borta *snyft* Mkt fin bil det där =) Krom listerna runt bak lycktorna vart kommer dom ifrån ?!

Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Hero: Jasså, men mina bilar är alltid till salu. Till rätt pris dvs ;P

Kromlisterna vet jag inte var de kommer ifrån. Sitter bara "påklistrade". Kan inte riktigt bestämma mig för om det är snyggt eller inte.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.