AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.967

Årets premiärtur 750 E32

Sida 2 av 2
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
hahaha, historien passar perfekt ihop med fördomarna om bilarna..
Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Made my day.

Nu är det dags att visa polarna vad man går för i gocart =)
Iw
796
Iwarsson
530xd Individual -16
Kul att ni uppskattade min lilla historia ;) Tyvärr är jag ingen tangentbordsvirtuos vilket gör att jag skriver otroligt långsamt.

Haha kom att tänka på att vi under samma resa (när vi tröttnat på Burger King) stannade vid en lite finare vägkrog och gick in för att beställa mat. Det var en redigt lång disk med massa mat upplagt. Tågade fram till killen bakom disken och frågade vad han tyckte var gott?

Han berättade varvid jag tyckte det lät ok och beställde detta. Han tittade surt på mig tog av sig förklädet och gick runt ut till oss längst bort och hämtade en bricka och lade upp maten på ett fat. Gick bakom disken igen och tog på sig förklädet och frågade om det var något mer som önskades.

Det var tydligen självservering...

Iwarsson
Ma
2.231
Mats J
750iA -92 Svart
750iA -91 Grå
Alpina B12 -90 Svart
Jag blev omkörd av en svart E32 igår eftermiddag då jag var på väg från Borås mot Göteborg (alldeles innan Bollebygd), kanske var du? Jag hann inte riktigt se så mycket av bilen, eftersom jag körde lagligt fort... Så jag tänkte jag skulle köra ikapp för att kolla bilen för den verkade fin, men eftersom 210 inte räckte för att korta avståndet, så la jag ner det... Den verkade testa toppfart.
/Mats J
Iwarson riktigt bra historier.. mer sånt.. bara kul att läsa :D... har du mer bilder på higline??
Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Var det inte en svart 750 som blev tagen nu i lördags? 234km/h...

Inte din alltså?
Iw
796
Iwarsson
530xd Individual -16
Mats J;

Nope, igår fick den bara en tvätt på gården (åker fortfarande 740IA i väntan på nya hydraulklockor och bromsbomb).

bmw_jerry;

Tackar och bugar! Kommer nog fler bilder så småningom (framförallt inuti).

Iwarsson
Iw
796
Iwarsson
530xd Individual -16
Lone Star:

Så fort kör aldrig jag ;)

Iwarsson
Ma
2.231
Mats J
750iA -92 Svart
750iA -91 Grå
Alpina B12 -90 Svart
Lone star:
Var blev den tagen? Det var ju tur att jag inte hängde på då alltså :)
När den passerade mig hade den en svart volvocombi i hälarna, men det såg inte ut som en civilpolis, men man kan ju ta fel.

/Mats J
Lo
111
Lone Star
750iaL -91
Ska ha blivit tagen precis vid mantorp på väg till/från träffen. Vad som står i tidnignarna iaf.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.