|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Ja som sagt var kan man få tag på liknande flaggor? För att uppnå det rätta limousinstuket! :) mvh | |
|
Du går verkligen loss på din E32a! Tänkte länkat dig en mummabil i din tråd om borden men kunde inte hitta den själv... Det finns ett utförande av Highlinemodellen som jag har som är ett strå vassare. Den heter "Royal Individual Highline". Jag kan inte klaga på att jag saknar så mycket i min, men för att nämna lite saker som min saknar gentemot värstingen är; *elektriskt styrda sidorollos *tv (med back-kamera) *softclose på dörrar Lycka till och hoppas vi ses på E32 träffen som Kraftwerk håller i! |
|
|
Det är ErikW som äger bilen på bilden så innan han kommer hit och svarar så kan du söka info på forumet om detta. Om jag inte minns helt galet så har Erik tillverkat dessa själv. /Anton |
|
|
Iwarsson: hahahaha Ja ska man glida lyxbil, då ska det vara det fullt ut! :) Tanken med flaggorna var mest till fobolls vm... ska åka dit. mvh |
|
|
Japp, det är min bil! Klart du ska ha flaggor när du kör genom Tyskland. Flaggorna brukar göra succé, jag har använd dem vid flera tillfällen! Det finns fler bilder Länk och beskrivning Länk på hur jag tillverkat dem i galleriet. Det finns en annan tråd om detta: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Härligt boys! Nu ska det bli diplomatwagon! Osen ska vi ha vita kostymer o pilotbriller på oss... hehe njae mvh |
|
|
Annars verkar det finnsa från BMW: Länk Mvh Björn |
|
|
...till det nätta priset av ca 2500 kr per sida ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hör med kungen om han har några över. Han är nämligen den ende som tillåts ha flaggor på bilen. Vi övriga får nöja oss med vimplar. Om vi ska följa lagar och förordningar, och det ska vi väl? / Glädjedödaren. mrMPOWER |
|
|
hehe ja det var lite väl dyrt balmgren. Wtf!! Är kungen den enda som tillåts ha äkta flaggor på bilen? Men jag är faktiskt värd äkta flaggor på min direktionsvagn. E32 forever mvh |
|
|
Toomas Pahv: Det finns mig veterligen inget stöd i lagen för det du påstår. Däremot är det högre krav på den tretungade flaggan: Länk I Göteborg är bussar och spårvagnar för övrigt prydda med svenska flaggor sommartid. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Man kan väl hitta på en egen logotype och trycka upp ett par flaggor. Det är väl ännu ballare? Dom kan man ju ha på bilen jämt, inte bara på studentavslutningar osv. /Mats J |
|
|
Förresten, jag kom på att Autopower borde ju ta fram sådana med "autopower" på flaggorna, i någon snygg design. /Mats J |
|
|
Förresten så fladdrar de kraftigt i fartvinden, jag vill inte köra fortare än 70 km/h med dem monterade. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag ger mig för sakkunskapen. Sannolikt har den korkade ensamrätten för kungen slopats i och med att man tagit tram nya och förenklade flaggbestämmelser. Flagga på bara ! mrMPOWER |
|
|
Japp! Man FÅR ha flaggor! Jag hade det (originalmontage) på min Rover 3.5V8. Det man INTE får ha (tyvärr) är det fina gamla vit/svarta SE-märket på stötfångaren, monterat på ställning i krom, som specifik del!!! Det är 800:- i böter... o avmontering som gäller...:-( Det är endast tillåtet för direktionsvagnar inom Svenska Diplomatkåren...ujuj... ;-) Det som är så snyggt... :-( |
|
|
Har själv flaggor med magnetfästen till min E38a som jag tycker fungerar perfekt.. Samma modell används flitigt inom utrikesförvaltningen (ambassader etc.) samt hos många taxi och limousineföretag i Sverige. Du kan hitta dem här (Bromma, Stockholm): Länk Magnetfästen har dessutom fördelen att det inte finns några fästen som sitter kvar och "fular ner" bilen då de inte används (= i normala fall) plus att det går att flytta till en annan bil om man vill roa sig lite av någon anledning.. /Hasse |
|
|
Hallå igen... Sugploppar hittade jag på Clabbe i sjön. Inga problem. Flaggor däremot är det lite tunnare med. Hittade ett gäng på Coop. Men de var alldeles för små. Gekås hade du skrivit ErikW. Men nåt sånt har vi inte här. Nån som vet var man kan hitta vanliga små flaggor med nån stång? :) mvh |
|
|
Kolla med sportklubbar o dyl! Tex, BK-Sport, eller nåt annat...de har ju ALLTID en massa flaggor på expeditionerna...NEJ, nu vet jag....Hör med Svenska Medalj AB! Ligger i E-tuna, o drivs av Boris Gyllhamn...de grejjar ju alla typer av "sånt", o nyckelringar o medaljer o ornament, o flaggor till kontor, USW...Vad dum jag är som själv inte tänkt på detta? Jag känner ju karl´n.... ;-( /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
| Har flaggor med magneter till min, men fick ärva dom från en taxibil. Så snacka med någon taxisnubbe så får du säkert ett bra svar på vart du kan köpa. | |
|
kanske detta ksn vara nåt? första träffen när jag googlade Länk Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.