|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Blev så stolt när fälgarna kom på bilen igår att jag måste lägga upp lite bilder. Håll till godo! Länk | |
|
Riktigt jäkla snyggt! Vad heter dina angeleyes? |
|
| Snyggt! | |
|
dopamin: Det blev ju fint! =) Här är min 328 oxå med CSL´s Länk // M.v.h. Daniel |
|
|
Spajjjs: Grymt! Väl värt väntan eller hur. Coolt med helsvarta njurar. Carlee: Mina angeleyes är dessa Länk |
|
|
Grymt med csl-fälgar, tycker dock at dessa gör sig bättre på en Ci än Limo. Min gamla pärla: Länk |
|
|
Grymt snyggt grabbar!! e det orginal? Mvh |
|
|
dopamin: klart värt väntan ja =) mm svarta njurar på en svart bil e najs =) har svarta blinkers fram o på sidan nu oxå..ännu snyggare =) lindström83: ne det är replicka beställda från USA... // M.v.h. Daniel |
|
|
dopamin: Har också fått hem ett par CSL 18 Stragged från Modbargains.com, Passade dina fälgar rakt av utan att valsa skärmkanter eller dyligt (tänker då på om däcken tar i skärmarna bak)? Vad kör du för dimensioner på däcken? Är det M-chassit du har eller du har gjort ngt annat med det? |
|
| SNakey_: Grattis till ett bra köp! Fälgarna passade rakt av. Behövde inte göra nånting på bilen. Jag använde orginalbultarna. T om centerkåpan från mina orginalfälgar passade. Jag kör med 255/35 bak och 225/40 fram och det går in utan problem. Bilen har M-chassi. | |
|
Okej dom ser jäkligt råa ut.=) Hur mkt fick du betala allt som allt med frakt och sånt? Jag har själv en 330 Limo som jag funderar på att köpa angeleyes till. |
|
|
Carlee: Ca 9600SEK betalade jag totalt med frakt och tull osv. |
|
|
9600 + däck eller? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Snakey_: Nu var det angeleyes'en jag tänkte på..=P |
|
|
Carlee: Mina angeleyes har gått ner i pris sen jag köpte dom. Nu går dom loss på 199$ + 18$ i frakt. Sen tillkommer nån hundring i tull vid uthämtning på posten. Jag hade visst en länk längre upp på sidan där jag köpte dom. |
|
| dopamin: är det 17" eller 18" ? Var köpte du fälgarna??orginal bmw?? | |
|
Micke Olsson: ja + däck // M.v.h. Daniel |
|
|
Dopamin: Okej. Hur lång leveranstid var det? Betalade du när du hämtade ut sakerna? |
|
|
Carlee: Leveransen på angeleyes var ca 8 dagar. Tull+moms fick jag betala när jag hämtade på posten. Själva prylarna betalade jag med kort på hemsidan. buzz: Det är 18" och jag köpte dom från www.modbargains.com. Det är replikor från Velocity Motoring. Jag valde alternativet som kallas "staggered" d vs dom är bredare (9,5") i bak än fram (8,5"). |
|
|
Spajjjs: Super-nice fælge du har på din coupé. Hvilken størrelse er dine fælge og dine dæk, og har du sænket bilen? Jeg har en 330ci med standard undervogn, dvs. -30mm jævnført med 330i, og funderer på om et sæt 19" x 9" passer på? /Rune |
|
|
RuneL: mina fälgar är 8,5" på alla. Kör med 235/40/18 runt om.. // M.v.h. Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.