|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk gissa vilken land som tillverkar den ? | |
| Kina? | |
| En E46 Ci med Passat front. Det måste vara en bluff... | |
| Iran??? Länk | |
| Skodafront på en E46ci? Med modifierad mustanggrill? Knappast äkta iallafall. | |
|
Är det San Francisco i bakgrunden? hehe, njae jag vet inte.. Nåt är skumt med bilen iaf... måste ju vara olaglig |
|
|
Det verkar ju vara som PowerMac skrev...Iran... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Ursäkta, man ska alltid läsa alla svar... jag vet... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| Länk verkar denna bekant? | |
|
Sedär... :) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
I Iran finns det vad jag vet inga Copyright lagar... det är fritt fram att kopiera saker rakt av. Vilket innebär att den där Samand bilen faktiskt kan existera. Jag ska höra mig för och se vad jag kan gräva fram. ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Samand finns, men den har inget med BMW att göra och är inte heller baserad på BMW. Bilden ovan är falsk. Samand finns tydligen i 3 modeller, ingen av dessa liknar E46. ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Samand säljs i Ryssland, där även Peugeot Pars en något förändrad 405 också går att köpa, båda byggda i Iran, Ryssland har ett stort utbud av modeller, dom flesta Kinesiska bilar marknadsförs i Ryssland gäller även stora Asiatiska sedaner bortglömda i Västeuropa, Hyundai Centennial, Nissan Maxima och Toyota Camry som några exempel. Mvh Stephan Ps, Skulle Samand vara svårt? Försök igen, eller jag frågar om Anadol, vart hör den hemma? Länk |
|
| Stephan, har för mig att anadol tillverkas i Turkiet ngn slags Ford tillverkat skitbil. | |
|
Stephan: det där ser ju vem som helst att det är en Skoda-bakdel med en Volvo 240-aktig-front... ;) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
jag kan säga till er att denna bil finns och kommer att säljas inom en kort tid... visst var den fräck!!!!! undra bara hur länge det kommer att dröja innan Iran släpper en sportbil "kanske M3 kopia " vem vet .... det var grymt kul att se allafall |
|
| Tja, kanske BMW kan ha något att lära sig av...? Inte göra så fula bilar i framtiden... Fast Anadol va ju en riktig "hottie" =) | |
|
Arash: du såg väl länken Goldcom la in: Länk ...och PowerMac la in denna: Länk ...mao är det bara en PhotoShoppad bild... :) Men det är klart den är snygg...det är ju huvudsakligen en E46 coupe... ;) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| Den kanske blir plutonium driven. ;) | |
|
...aha, det är DÄRFÖR de vill bygga kärnkraftsverk... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.