|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Man blir nästan lite tårögd över hur snälla människor det finns! Jag ska be teknikern på jobbet kolla på den imorgon, och jag hoppas han kan hitta felet! Han är så grym så jag vet inte vad jag ska säga! Återkommer med mer info snarast! Varmaste tack! |
|
|
Hej på er! Idag kom äntligen mina relä! Beställde två från Länk Ser bra ut änsålänge! ikväll sliter jag ut GM5 modulen för att reparatören på jobbet ska få byta dom imorgon! Återkommer när det är avklarat! =) |
|
|
Nu är reläerna på plats! Det var som utlovat mycket krångligt att byta dom, men det löste våran servicetekniker på jobbet! Han använde en helt vanlig 55W lödstation och avlödningsfläta! Nu har jag kört med dom i 3 dagar, och allt fungerar klockrent! Hoppas detta var slutet på alla problem! Tack. |
|
| Har problem med grundmodulen, finns inte en enda skrot i landet som har den jag behöver. Kan någon lämna tips på bra Tyska sajter över reservdelar så vore jag tacksam. M-bilar i Eskilstuna vill ha 9.500 kr för jobbet.... | |
| Och det är inte ett alternativ att göra som jag gjorde? Alltså att byta relä? | |
|
Rademacher, om du har BMW numret från din modul så bör det gå att hitta relativt lätt på eBay. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.