AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.194

Karavan ner till Mantorp 6/5?

Sida 2 av 2
Re
18
Rebel Racer
2002 Luxus -75
535i -89
330 Touring -00
Det börjar bli många stop på vägen.
Arboga och Örebro ??
Om ngn i Örebro vet hur lång tid det tar Ö-bro mantorp så kan bara räkna baklänges. Kanske ska vi åka vid 5,40 ifrån Erikslund V-ås??
Eller är det för tidigt?? Är Farbor blå uppe så tidigt ??

Vad som händer på Ringen, stannar på Ringen.
Om jag tolkar saken rätt så är vi för tidigt (!) ute för Arboga, återstår då Örebro.

m3
139
m3italia
E30 320is -91
Västerås-Örebro-Mantorp, alltså inget stopp i Arboga.

5.30 - 6.00 Samling Biltemaparkingen Erikslund, Västerås
6.00 (senast) Avfärd från V-ås
7.00 Mellanlandning på Eurostop i Örebro
8.30 (cirka) Ankomst till Mantorp

Bra om Örebrogänget samlas lite innan 7 vid Eurostop så att vi inte behöver stå och vänta om det är så att vi dyker upp kvart-tio i.

Återstår bara att berätta det här till alla BMW-tokar i eran stad så att vi får en fin och lång karavan :)

Ses på lördag!
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
Johansson: Det stämmer att det är lite för tidigt ;). Vi kommer ner till 11.00 tiden istället :(, tyvärr. Hade varit kul att hänga på karavanen. Men det kanske hinner ändras med tiden då ligger jag och puttrar vid donkan i Arboga tills jag ser ett par beemers ;)...

Jag kommer att åka över Örebro, kommer norrifrån.
Har dock inte bestämt mig vad gäller tiden om man ska hinna dit i god tid för incheckningen. Kanske blir bra att åka 7 eller strax före från örebro.
32
9
325 ix
E30 325Ix Touring -89
Ja är Från Örebro.. dem som är sugna att åka till mantorp den 6 maj samlas kvart i 7 Eurostop o väntar in v-ås gänget som kommer vid 7. avgång vid 7 tiden från Eurostop Örebro.. o det är 15 mil där i från. Ca 1½ timme åkande.. det trar 1½ timme lagligt med släp säger en som åker ofta till mantorp LAGLIGT! så säg lite Mer än en timmes åkande.. fråga mig nu inte hur det går till.. men ÄR det så att inte Örebro nissarna Står där dem ska Stå va lite hyggliga vänta 5 min extra i så fall.. det kommer som JAG vet 2 KLARA som ska med.. 2 St Röda E30 som v-ås nissar kom till oss.. så får vi ihop allt..

DÅ ÄR DET STÄMPLAT!! kl:7 Eurostop ÖREBRO

MVH: Länk
m3
139
m3italia
E30 320is -91
Gött att höra 325 ix, vi ses där på lördag morgon.
Det här blir bra ;)

s.
254
s.frejd
640d Cabriolet - 12
Kanske inte helt fel om någon från Västerås kan lämna ut sitt mob.nr utifall något oförutsett inträffar. Då kan folk ringa och checka varför eventuellt karavanen dröjer.

/SF
Ta mitt jobbnummer:

073/7651000

m3
139
m3italia
E30 320is -91
Mitt är 073-5069734, har den med mig ner.
s.
254
s.frejd
640d Cabriolet - 12
Kom just hem från Örebro. Kör man 120km/tim tar det 50 min från Biltema Västerås.

/SF
m3
139
m3italia
E30 320is -91
Kul att ni kom allihop, blev ju en riktigt fin och lång karavan!

Anders, tråkigt med strulet men det är bara att bita ihop :) 3 varv är inte illa!

/Henke
He he, nä det blev en fin resa, riktigt kul!!

Kollade videokameran och det blev faktiskt 4 varv ;)

Det är inga brister som märks när man kör på vanlig väg så jag ska nog komma över det här också :)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.