|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Mycket ris i denna tråd... Summering av B10 V8 Fördelar: Snygg Diskret Snabb Ovanlig (har sett en annan i trafik än min på 6 månader, bor i sthlm) Inga pixelfel, alpina kombi inst. Switchtronic Nackdelar: Soppaförb. om man nu tänker så, jag snittar på 1,4 utan vanos blandat Svårsåld, köp inte alpina om du nu ska sälja den efter 1 år Vissa reservdelar e ruggigt dyra Motorbyte En gång V8:a alltid V8:a... |
|
| 1,4 l/m utan vanos tycker jag låter ruggigt bra för en 340hk v8. Klart effektivare motor än 540... jag kommer sällan under 1,7, och då saknas ju 55 häst dessutom! | |
|
Beror oxå på hur du kör när jag kör vanligt så varvar jag sällan över 2100 varv på växlarna.. En gång V8:a alltid V8:a... |
|
|
seb_540 kolla på testförbrukningen på denna sida ganska långt ner Länk En gång V8:a alltid V8:a... |
|
| Är det ingen som vill köpa min då hämtar den på måndag. Svensksåld 11900 mil kanonskick. Lite rolig kuriosa Ronnie Petterssons manager var första ägare 2 brukare sammanlagt. Finns en tråd på försäkring och värdering med bilder på bilen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.