|
Sida 7 av 12
|
|
|---|---|
| Min AC kyler och fläktar bra även fast taken är nere! Visst, då kanske jag inte kör så snabbt... | |
| Nu är det på tiden att du hittar en z3 karin ;) värmen har kommit och jag har kört nercabbat 3-4 dagar nu :D | |
| Svebba - Jag ska köpa en på söndag =/ Har dock inte hittat nån riktigt intressant än. Har i och för sig inget körkort än =D =D hehe =/ Kommer snart.... | |
| Panikköp inget bara för saken skull bara, det är det sämsta du kan göra. Titta på åtminstone några exemplar och provkör och jämför.. | |
Helga |
Citat Highway: "Det är sånnt överskott på 2.8 just nu så man kan ganska lätt hitta ett fint exemplar för runt 130.000." Räkna kallt med att ge 150-160´ för en som skänker dej glädje och inte bekymmer. Det är lätt att lägga 20´ i extraordinära kostnader utan att kärran blir värd ett dugg mer. Mao stirra dej inte blind på priset! //Helga |
|
Helga: Jag önslkar oxå att min bil var mer värd än den är.. ;) Z MMM Coupe |
|
| Hittade en jätte fin z3 på en bmw firma i tyskland. Inkl hard top och allt. 142 000. Ringde dit och så sa dem att det skall kolla intressenter och kolla på den imorgon, ussh =( =( ! Hoppas att de inte köper den..... | |
|
Anders Olsson: Haha :D |
|
|
Karin: Lust o skicka en länk ? |
|
|
Offer no.: LF12571 Fuel: Petrol Paintwork: cosmos black metallic Power: 87 kW/ 119 hp Upholstery: leather Oregon topaz blue Displacement: 1895 ccm Year: 09.2000 Price: € 14.930,00 On sale: now Tax-deductible: No Mileage: 67,500 Financing rate: € 140,14 /month Previous owner(s): 2 Financing terms: BMW Select Plus Fittings and equipment Leather, On-board computer , Seat heating for driver and front passenger, M sport suspension, Fog lights, Sport seats for driver and front passenger Hardtop in body color, Light alloy wheels with mixed tyres, Roll-over protection system, M leather-covered steering wheel, Remote control for central locking, Black soft top, Heated windshield washer jets - possibly with heated driver's door lock, Velour floor mats, Smoker's package, Metallic, ABS Bild : Länk |
|
| Bra utrustning. Sportstolarna och M-chassi vill man gärna ha. Den har inte gått särskilt långt heller. Tänk på var du tecknar försäkringen. På Salus ansvar och Länsförsäkringar så får du maskinskadegaranti upp till max 10.000 mil och åtta års ålder på bilen, det kan vara värt mycket om olckan är framme. | |
| Men du tycker att bilen är bra då? Hoppas att dem inte köper den.... =/ Fast iof, om dem inte köper den kommer jag att bli orolig över att det kanske är något fel på den hehe. | |
| vad kommer den att kosta då när den väl är köpt och registrerad för svenska gatan? | |
| svebba - jag har ingen aning, vad tror du? | |
|
Gör man ingeting själv, som jag, så lägg på runt 20.000. Annars kan man väl klara sig undan med 5-6.000 kr plus vad det kostar att resa ned, bensin, ev. förlust av inkomst etc. För mig var det ett enkelt val att be en importfirma fixa allt. Så kunde jag bara åka till Halmstad och hämta min älskling. =) /Fredrik |
|
| Fredrik M - Skall åka ner själv har jag bestämt mig....det här med importfirma och 20 000 är nog inget alternativ för mig =) | |
|
Karin: Den där bilen ser fin ut. Även om du åker ner själv får du lägga på tiotusen på bilen innan du har den inregistrerad o klar i sverige. Jag rekommenderar fortfarande starkt att du handlar ett exemplar i sverige. Det finns ett skapligt utbud och det är kortare avstånd att åka o titta. Jobbigt att komma ner till Tyskland o upptäcka att det är mer skavanker på bilen än vad säljaren påstått. Men visst, den där bilen verkade på annonsen helt OK. Även om jag tycker det blir dyrt i slutändan för en 1.9. |
|
| Men av din beskrivning verkar det saknas AC på den. Många efterfrågar AC på den här bilen så den kan bli svårsåld sen när du väl vill ha en annan bil. TÄnk på det. Kom annars ihåg att nämna det för säljaren och pruta för att det saknas. | |
|
vad tycker ni om denna bilen? Länk Tack |
|
|
jävulskt dyr, det är iaf vad jag tycker :-) "...recaro sportstolar, Ställbar ratt, Extraljus" ??? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.