AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
36.218

Kostnad för z3

Sida 10 av 12
Visa användare
178
Karin
BMW 325i -05
Här är bilen. vad tycks?

Länk

Det karossen eller fronten, det är inte den nya va?
Co
972
CompactK
BMW 118iM (F20 LCI) -17
BMW IX1M -2025
Hej Karin,

Den såg riktigt läcker ut. Du måste vara rikitgt glad nu, Hoppas nu den är upp till förväntningarna....

När får du hem den då?

Mvh
Kristoffer

Bilen =)
Länk
Grattis och välkommen till Z'a gänget Karin!!

/Fredrik
Visa användare
178
Karin
BMW 325i -05
Tackar tackar =) =) Jo jag tycker att den är jätte fin, men dock ville jag ha den nya face liften". Den har inte det va?
Visa användare
178
Karin
BMW 325i -05
En till bild: Länk
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Karin: Stort grattis och välkommen till Z-familjen! Bilen ser riktigt fin ut av bilderna att döma, och jo, den är faceliftad (gäller alla Z3 efter april 1999).

/Masten

Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3?
Visa användare
178
Karin
BMW 325i -05
Masten : Tack =)
Grattis!!!

Jä**ar vad den blänker, ser kalasfin ut. Tror du gjort en riktigt bra affär. Dyk gärna upp på några träffar i sommar med bilen.

/Fredrik
Ma
3.050
Masten
MX-30 Sky -22
Fredrik M: Apropå träffar, vad sägs om att försöka arrangera en Z-träff här i Halland? Du ordnade ju en för ett par år sedan, och jag har som bekant anordnat flera stycken i Stockholm. Numera är jag varbergsbo och vad passar då bättre än att slå två kloka huvuden ihop :)

/Masten

Visa användare
178
Karin
BMW 325i -05
BILEN KOMMER IDAG =D =D =D
Masten: Låter trevligt, men jag är rädd att du skulle få dra största lasset själv. Har fullt upp med jobb fram till semestern. Kanske längre framåt sensommaren/hösten beroende på arbetstrycket här.

/Fredrik
Helga
Lycka till Karin! Snabba papper, precis som det skall vara.
Väntan kan bli en ren tortyr annars.
Förmodar att Maria i Jönköping upplever det så.

//Helga
Helga
"BILEN KOMMER IDAG =D =D =D"

Är det någon som försökt driva med alla seriösa AP-freaks?
Är nu 9 dagar sedan BILEN kom och inte det minsta lilla livstecken.
Gick det illa på premiärturen eller..
Eller det är kanske så att nyblivne ägarinnan, tillika en söt flicka i tonåren, gör mycket för svarsfrekvensen, gick upp i atomer av lycka att äga en Z3.
Eller var det en gammal sjuk gubbe som vill ha köpråd och satte in en bild på sondottern?
Jag tycker i allafall att det är lite märkligt. Men förvisso inte första gången som detta händer.
Vet att vissa antiBMW lägger in frågor av karaktären.
"Skall köpa en M3 E46. Helst 02-03. Är bara 17.5 år och behöver ha lite frågor besvarade."

//Helga
Z4
827
Z4 Maria
BMW M4
BMW 420D Gran Coupé M-Sport
Helga, du har så rätt .. denna väntan är inte rolig alls. Men som tur är, är det inte så lång tid kvar till den efterlängtade leveransen .=)

Mvh
Maria
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Helga, visst är det förkastligt när killar använder tjejnamn på forum som detta. Själv skulle man aldrig tänka tanken, eller hur?

Kunde inte låta bli att skriva detta inlägg när du la upp bollen så snyggt ;)

Racerbilen: Länk
Ma
3.050
Masten
MX-30 Sky -22
Jag har haft kontakt med Karin på MSN en hel del och gissar på att hon just nu är ute och övningskör för fulla muggar med den :)

/Masten

Man får väl ta och gratulera
\\\Linus
Helga
:-)

Förmodar att du tog emot bollen på ett visst sätt ja.
Jag kan tyvärr inte byta nickname och behålla historik men i Visa användare så står det att jag är man. Men kanske bättre i alla fall att döpa om sej till Helge. Samtidigt så har jag inte lagt ut bild på någon ärtig dam plus ett antal ggr talat om varför nicken blev som den är.
Men jag är MAN och BMW-älskare :-)

Men oberoende så står jag för tidigare inlägg. Har man underhållit ett helt kompani med Z3-frågor och fått många seriösa o vettiga svar så borde man kunna säga att "nu blir det tunnsått med inläggen enär jag bara sitter bakom ratten" . Bara ett exempel Helge!.

//Helga
Visa användare
178
Karin
BMW 325i -05
Hej hej !

Helga : Vad vill du att jag skall skriva? Eller, ja förstår inte riktigt vad du menar?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.