|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Du har inte lika mycket köer och rödljus som jag har. :-) eller kanske ska vara en :-( i stället. | |
| Nä det är sant var i stockholm förra sommarn då önskade man sig en automat. Enormt enerverande att pendla mellan 1:an och 2:an hela tiden. | |
|
Ovanlig kombination med komfortstolar och tyg! Snygg bil! Vågar inte uttala mig om priset. |
|
|
Jaha då var man ägare till en alpina då, sticker ner på fredag och byter ska bli intressant att prova har aldrig ens kört en förr. Endast 13" för en helförsäkring det var ju billigt......not. |
|
|
Har du inte ens provkört och så är ni överens om bytet? Det var vågat! Jag tror dock inte du blir missnöjd - lycka till! |
|
|
Han bor i malmö och jag i piteå dom 165 milen gör det något svårt. Och andra sidan har han inte kört min heller. Hoppas du har rätt tack ska du ha. |
|
| Mattias: nu har du ju lagt ut bilen till försäljning, direkt efter bytet. Inte nöjd, eller taktikbyte? | |
|
Antar att detta byte var en smidig variant av att få sålt 530:n smidigt. Inte lätt att sälja en bil över 300.000kr utan att ta inbyte... Lättare att sälja en bil i prisklassen där en Alpina B10 -00:a befinner sig... /// Senaste inlägget i BilBloggen: Länk |
|
| Jepp, så tror jag också. | |
|
Var finns Alpina-annonsen? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
blocket, sök på B10 Racerbilen: Länk |
|
|
Länk |
|
|
Tackar. / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Stämmer det är en liten manöver för att lättare bli av med 530:in. Men nu när jag haft alpinan i 2 dar är jag helt jävla såld vilken underbar bil. Hade jag inte varit i behov av kombi skulle den inte finnas på blocket. Fan ser att priset blev fel 219" ska det ju va.Precis som Rolex säger nästan omöjligt sälja en bil för närmare 400" utan att ta byte. Dom som har den plånboken köper hellre nytt alltid är det nån utr som fattas. |
|
| Och dom exakta milen har jag också glömt,man ska tydligen inte lägga in annonser 3 på natten efter 180 mils körning. | |
| Jag har sagt det förr och säger det igen: Det är en fin bil du har bytt till dig. Om jag var Alpinaspekulant så skulle den här ligga högt på listan. | |
| Känns kul att höra,skulle inte vara hela världen om den är lite svårsåld hyffsad bil att ha över sommarn. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.