AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
3.052

Nån i malmö som vet nåt om denna alpina

Sida 1 av 2
Funderar på att byta mot denna bil svensksåld 00:a nån vänlig själ som känner till den, ägaren bor i Malmö. Vad kan en sån vara värd ? Den har gått 11900 mil tygklädsel 2 ägare.C:\Documents and Settings\aaaaaaaaaaa\Mina dokument\Mina bilder\bilen
Nä jag är helt jävla värdelös på datorer men den har i allafall regnr: RPZ250 och är mörkblå
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Mattias: du verkar försöka länka till något som ligger på din egen dator. Om du har annonsen upp på Internet och uppe i adressfältet har en text dom börjar med htt.... så markera den, tryck på Ctrl och C samtidigt. Gå sedan till ditt inlägg här på forumet och knappa Ctrl och V, sen sköts restern automatiskt...

Var hittade du bilen? Blocket? Bytbil?

___
//Ulf
Hej Ulf jag har fått den på mail har försökt att lägga in den på min hemsida men har glömt lösenordet. Har min ute på annons igen och han ville byta mot nämnda alpina. finns ingen som jag kan få vidarebefodra mailet till som kan lägga upp den.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Du kan skicka det till mig.

___
//Ulf
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Här är bilder på bilen
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

___
//Ulf
Mången tack Ulf hoppas nån kan värdera den för jag har lite taskig koll på alpina. Ingen som känner till själva bilen.
C.
749
C.Svensson
320iT-06 E91

Känner tyvärr inte till bilen alls och har ingen större koll på värdet av Alpinas modeller. Men det var en riktigt snygg bil!

Min svarta: Länk
Min blå: Länk
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Jag skulle tippa på 160-170'. Trevligt att den är svensksåld med få ägare men lite klent utrustad.

___
//Ulf
Har fått mer info om utr den har elstolar med minne, navi, tv,pdc,tele saknar egentligen bara skinn.

Däremot ser jag att den är avställd igår? Och en annan ägare än han som ringde, dessutom boende i Limhamn och inte i malmö. Kan ju i.o.f vara frun.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Limhamn är en stadsdel i Malmö. Boendes där hade tidigare Malmö som postadress men det har nu bytts till Limhamn. Vi pratar ca. 5 km från mitt i centrum.

___
//Ulf
såg det på mailet dirkt efter jag hade postat inlägget.
Komfortstolar med TYG!!!! :O

Vilken underbar kompromiss mellan maximal komfort och vettigt stöd i kurvorna :)

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Gillar också att stolarna är i tyg! Är det en B10 3,3 är det en riktigt "sleeper" liknande prestanda som 540 och förbrukning som en 528!!!

Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Det är en V8 - 347hk

___
//Ulf
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Klockrent med komfortstolar i tyg! Noterade också detta och blev riktigt glad! Snygg var den också. Den verkar ju hyperintressant.
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Såg nu att den låg på 347 hk ... nu blev ju jag intresserad. Ligger den på annons - i så fall var?
Nej den finns inte på annons jag ska ner till stockholm på fredag och byta med han troligtvis. Kul att ni verkar gilla den man kanske ska slå till då nån som vill göra affär sen?

Bara 2 brukare på den dessutom den som har den nu tog emot bilen som inbyte när han sålde sin Z8:a
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
mattias.. ska du sälja du 530t?
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
.....såg din annans nu. Söker en med automat.
Player: Som alla andra då den är trögsåld som fan, är jag den enda som gillar manuell?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.