|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Har lite funderingar på att styla till min nuvarande bil men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den.. funderar på att byta det svarta gallret i frontspoilern mot alu galler.. kom gärna med förslag här är bilder på bilen: Länk | |
|
En rejäl sänkning skulle göra mycket! Mvh Danne |
|
|
Jo jag har allt funderat på det.. Beställde nya fälgar igår såå lite nytt blir det iallafall.. svårt attt komma på nya saker :/ |
|
|
Du kan ju byta sidospeglar till ex dessa som Nowack:en har Länk samt tona rutorna runt om. Här Länk kan du kika på några Dinan bilar och få ide´er. Mvh Danne |
|
|
tack, kanske hittar något här.. funderar finns det extra läpp att sätta på fronspoilern till e39 eller? ... det kanske ser dumt ut :D takvinge? |
|
| Personligen är jag inte mycket för vingar o dyl gillar mer när det är cleant du kan ju sätta angeleyes, Xenon,andra sidospeglar,rejälsänkning,mm allt är ju fråga om tycke och smak så det är "bara" att styla på. | |
| Sidospeglar + toning + viss sänkning blir nog kombination. | |
|
den har redan fått en facelift :D angeleyes ... jaa får la bli att sänk bilen. faan hade bara tänk mig lite mindre styling nu innan sommaren.. /johan |
|
|
fundera på det jag skrev förrut, finns det så man kan sätta extra "läpp" ifram på spoilern? eller det kanske ser kass ut |
|
pg_ice |
partypeewee: har du bott i Tyskland så hade dom skrattat åt dig. bilen ser på tok för snäll ut med dom där fälgarna. riktiga BMW bilar ska har minst 9.5tums fälgar bak och gärna för smala däck :) ta och kolla lite här så ser du hur en BMW "ska" se ut :) Länk |
|
Takvinge är underskattat på BMW, köp en sådan och M5-speglar. Min bil: Länk |
|
|
okej, ja det finns allt grejer att göra, ska man bara skrapa ihop pengar till det med :D |
|
|
kolla denna bilden, vill ha såna han har längst ner ifram på spoilern.. sedan undrar jag om det är någon här som satt ditt alu galler ifram på en sådan spoiler jag har? några tips.. /johan |
|
|
glömde ju länken :D Länk |
|
pg_ice |
corner splitters eller vad dom nu heter. borde finnas på den tokslöa sidan som heter stylingkompaniet. du hittar dom säkert,när dom väl får upp speeden på sidan,nu är det omöjligt att komma in |
|
hittar inga corner splitters, som vi tror att dom heter. har någon en länk kanske? |
|
pg_ice |
Länk universal Länk det verkar inte finns några färdiga för E39 så du får nog köpa en universal och modifiera själv |
pg_ice |
annars så mailar du stylingkompaniet och slänger med bilden du postade här,och frågar om dom har några liknande splitters för E39 nästan enklare info@stylingkompaniet.com |
|
okej tackar :D |
|
|
Snygg bil! e39 M5 liknande speglar och bort med vingen bak. -Phil |
|
| M5 E39 speglar. Säänk! Tum på fälgar? ska vara mycke tum på E39 för att det ska se fett ut. Gärna 20" =) har det på min E46. Lilla M-vingen har du säkert redan i M-Paketet? Sen behövs det inget mer. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.