|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Skulle bara vilja tala om att kl.10.55 idag blev jag far till en underbar dotter. Hon kommer liksom jag att uppfostras att BMW är den enda bil man kan äga!!!! Hade jag bara kunnat så hade alla här fått var sin ciggar men ni vet, frakten skulle bli kostsam....... KÄRLEK KOSTAR! | |
sebbe_bmw |
Då får man säga grattis... Du har ju en Touring så bil behöver du ju inte byta... Grattis Sebbe |
Gemini__ |
Grattis!! Måste kännas underbart, såklart. Mvh: Thomas |
| Grattis! kan tänka mig att BMW:n kommer i andra hand nu ett tag. | |
|
Grattis! :) Olio |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Grattis Classe, finns inget större upplevelse på jorden som att få barn. Då för det vara vilken superbil som helst. MVH Hasso |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Ps. Min dotter sa "raggarbil"klockrent när hon var 1,5. MVH Hasso |
|
GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS... |
|
|
GRATTIS! Härligt! Min nu 13-åriga grabb är uppvuxen så här långt i BMW. Vid 2 års ålder såg han direkt om det var en BMW han så. I hans ögon fanns det, och finns fortfarande bara ett märke. BMW. Man KAN uppfostra barn! ;) Till och med min dotter börjar vekna nu! ;) Återigen: GRATTIS! [ www.tocnet.nu ] |
|
|
Gratulerar! Nu har du tre älsklingar att ta hand om ;) /foo |
|
|
GRATTIS!!! Härligt Classe, nu vet du vad du ska göra dom närmsta åren. Helt underbart med ungar. Fick du bort airbagen? Mvh. Micke Olsson |
|
518i slow mobil |
Grattis! förstår att du e lycklig nu.... Gasen i botten, mätarn i toppen BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
|
GRATTIS!! Jag har två döttrar och större gåva i livet finns inte. Speciellt när äldsta tjejen säger: "Pappa, det suger så i magen när vi åker BMW", då älskar man dem ännu mer! Mvh, ThePuc |
|
|
Gratulationer från NP!! Det där med cigarr var inte så dum ide...sätt in 80:- på mitt konto så tar jag hand om frakten...:-)) Lycka till! /NP |
|
|
Grattis!!!!!! Jag fick en själv i december så jag vet hur det känns. BMW CS 3909/530iA+chip(BSR) |
|
|
Får den äran att gratulera herrn! Ha en bra helg och njut. Mvh Asken |
|
|
Grattis!!! Lycka till med allt! /Jonas |
|
|
Grattis! (Du ligger efter fortfarande så du får dra upp tempot lite. En annan har ju 3 döttrar och årsmodell -95 på bilen....) |
|
|
<kane... Det blir bara en till för mig (tror jag). Men bilen byter jag nog i sommar och då blir det nog 8 burkar(530iAT) eller en nyare 523iAT Jag tackar alla andra för erat stöd och support....... KÄRLEK KOSTAR! |
|
|
Broder och åter Broder....Jag kommer och hälsar på er så fort ni kommit hem och gjort er hemstadda.. Då kan hon få en åktur i M:3 an ...*ler* Vi höres.... Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel.. |
|
Jirar |
1000 X GRATTIS |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.