|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Närmaste jag kommit är Länk Om det kommer i närheten av mintcondition så är jag nöjd :) Kallas Hassoskick av mina BMW vänner. Fast i mina ögon är en mint condition en till original totalrenoverad jänkare där allt förfinats med perfekta karosseriskarvar dvs bättre än från fabrik. . ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
För övrigt så har en bils skick 100 olika nivåer för samma uttryck helt beroende på individens krav eller den som säger det. Dvs inget mätbart värdemått då samma uttryck betyder olika saker för olika personer. Jag hatar ordet toppskick tex speciellt från en bilhandlares annonser, skulle aldrig ens tänka att kika på en sådan bil. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Länk Länk Länk Länk Ett axplock från blocket o listan kan göras hur lång som helst. Dessa tomtar måste ha en helt annan verklighets uppfattning än normalt. BMW M-POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.