AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
7.526

tips.. köp ej denna bilen..

Sida 2 av 2
Diva
Istället för att undra så kan ni ringa dit o fråga lite om bilen

Volvo s60 eller BMW 3 serie?
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Jag tycker inte det är nåt fel att på ett seriöst sätt återskapa en förlorad servicebok så länge det inte handlar om nåt fiffel.

Fejkade stämplar som inte har någon koppling till verkligheten är nåt helt annat som jag givetvis fördömer.
Kanske bara är ett "tryckfel" att han skrivit fel..

Ringde men kom inte fram till någon, måste väl precis ha stängt, inte något svar på mobilen heller...

Bättre om du åker ner och tittar på bilen! se det som en affärside, du kan ju alltid sälja boken till firman :)
han som böt in bilen har kanske lovat att lämna över den men inte gjort det ännu, bara en tanke...
M3
1.024
M34ever
M340i -20 "First Edition"

http://www.garaget.org/madick1
Hej

Jag kan gå o titta på den bor granne med bilaffärren, tror jag såg bilen live i lördags när jag tvättade min egen pärla. Personligen har jag mycket dåligt erfarenhet av den idiot som driver företaget. Lämnade in min S60 där tidigare för att byta däck på mina 18" org. Volvo BBS splitt när jag gick ditt för att hämte bilen var samtliga fälgar totalt förstörda av stora feta märken på hela vägen runt på kanten efter hans däckmaskin. När påpekar detta direkt säger idioten bara att dem fanns redan när jag lämnade in den. Och det VET jag att så var inte fallet. Jag kommer i alla fall aldrig att ha med den idiot att göra igen.

M3
1.024
M34ever
M340i -20 "First Edition"

http://www.garaget.org/madick1
Om man går in på hemsidan o tittar på bilderna Länk ser det inte ut som bilen har klimatanläggning i alla fall. Tycker även inredningen ser konstigt ut med svart skinn stolar o saffransgula dörrsidor. Men troligtvis har han ingen anning om vad han skriver om.

da
1.042
danragn
BMW Z4 M Roadster
BMW 520 M Sport
Ingen AC, men inredningen är induvidual om du ser golvmattan så har den samma färg som dörrsidorna... Inte helt omöjligt att dom fått en serviceplan av BMW om den är servad där regelbundet...

Tycker dock inlägget är väldigt onödigt....
håller med onödigt inlägg
ch
164
chris76
328 T-97
en bilhandlare jag var hos(ej märkeshandlare) hade nya org.servicehäften från volvo liggandes på kontoret..... ha för vana att kolla årtalet på boken, på bmw:s står det när den e tryckt . bör vara samma som årsmod på bilen
Visa användare
105
BorgaN79
325ic -93
Den bilen har jag åkt med i hehe..
Ja
261
Jaymz
M140ix -18
"Jag kommer i alla fall aldrig att ha med den idiot att göra igen."

Humor på hög nivå. ;)

Because it’s on the Internet, it has to be true!
An
66
Antijustering
Bmw 530 Ia Touring
Kan bara meddela att nu har jag orginal boken dvs hela "pärmen" med allt i instruktionsböcker m.m.

Så när bilen säljs så ringer jag och kolla om dom vill ha orginal handlingarna till bilen istället för manipulerade handlingar.

Undrar hur handlaren skall förklara det när dom kommer in med 2 st uppsättningar handlingar.. :)
Ga
27
Gangstha
330ci-2001 M-Paket
Lol detta kan bli kul = ) håll oss uppdaterade då... bra för den som köper\köpt bilen oxå att ha org. s-bok mm och inte dom falska.

M3 320 Cab..

menar ju 320 med m3 optic..

0ver and out
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.