|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Finns det ingen träff i sthlm eller motsvarande? Verkar som ni träffas mest ut i landet men i kungliga hufvudstaden verkar det lungt? Feel me in Bmw für alle | |
|
Fill me in skare va ;) Bmw für alle |
|
|
Vi brukar med ojämna mellanrum köra träffar ute på Värmdö. Se Länk ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Blir en putsträff dock senare i vår enligt planerna... Mvh Asken |
|
|
Asken> Nice! Vartdå?! Bmw für alle |
|
| Snart börjar Brostugeträffarna ! | |
|
Gäller fortfarnade Zäta träffen 1maj vid Brostugan? nån som vet? |
|
|
Om någon styr upp det hela så blir det säkert en träff vid brostugan. Jag hade tänkt tänkt göra det men eftersom jag denna dag har fått frågan om jag kan hjälpa till på en annan motoraktivitet har jag valt att bortprioritera brostugan denna dag. Kommer få nog av brostugan under alla BMW CS-träffarna iaf. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Nice med brostugan då jag bor ett stenkast därifrån :) En bit på väg med bilen nu också. Däck monterades på fälgarna igår. Synd att inte lackeraren har tid denna månad bara så bilen blir jue inte direkt vacker på första träffarna. Bmw für alle |
|
|
Berätta för en rookie : var f*n ligger bro stugan och när blir träffen av? mvh njh "Om du får låna bilen, lovar du att köra försiktigt?" |
|
| Länk | |
|
Kolla in på BMW Club Schweden www.bmwcs.com eller denna Länk 15 maj är det premiär för Brostugan, alla BMWvänner är välkomna (man behöver inte vara medlem). Fortsätter sen varannan måndag hela sommaren, kompletterat med utflykter till Uppsala, Nyköping och Eskilstuna. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Mantorp ligger väl nästan i Stockholm :-) 6 Maj är det stor träff där, BMW Spring Break, kolla separat tråd under träffar. Z3MPOWER |
|
|
Varför inte en spontan träff på måndag vid brostugan? Den röde rullar på nye fälgar då:) Asken |
|
| Jag e på, har träffabstinens :) | |
|
Brostugan måndag kl 12 gäller. Betr putsträff blir det hos Jörgen på Sthlms bilvård under maj. MVh Asken |
|
| Om det inte dyker upp något påskigt på måndag dyker jag oxå upp vid brostugan :) | |
|
Ska se om jag hinner tvätta bilen först så man slipper skämmas. Ska försöka komma. Z3MPOWER |
|
|
Jag kanske dyker upp, det var ju så länge sedan sist. Tar bussen el kommer i lånebil. MVH |
|
| Soki, Du kan åka med mig om du inte får tag i bil. | |
|
Erik G: Jag kommer befinna mig söder om sthlm så det blir nog en lång omväg för dig om du nu inte har flyttat.;o) Har du sålt din fina E32a föressten? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.