|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Är inte fälgarna väl smutsiga på PRO 540:an som förevisas på bilden? De PRO-bilar jag sett har alltid varit rena och snygga. Som välputsade skor. Jag får be om ett förtydligande angående för många ministrar. Givetvis så betalas de av allas våra skattemedel och det kanhända räcker med en chefsminister och ett par dussin departementssekreterare istället? Tänk vilken besparing som kunde gå till bättre ändamål. Bara tillsätta en utredning såklart:)) Mvh Asken "Subvenimus" |
|
|
"Reinfeldt åker ståndsmässigt när han besökte Malmö i går: [LÄNK] En BMW kännare som vet att E39 är att föredra framför E60..... (eller säpo som hushåller med slantarna)" Jag var på Gotland i somras i samband med almedalsveckan och en dag var jag och en kompis på väg söderut och skulle då köra via Visby. Då vi körde varsin motorcykel så körde vi om lite bilar och någonstans mellan flygplatsen och Visby kommer jag ifatt en e60 med massor av antenner som ligger bakom en e65. När jag kommer ifatt efter att ha kört om en annan bil så ser jag hur de båda bilarna från att ha legat mitt i filerna ändrar placering. Den bakre 5serien lägger sig på mittlinjen trots mötande trafik och 7serien lägger sig nästan i vägrenen. Jag såg detta som en klar signal att jag inte skulle köra om dem... Jag var väldigt sugen ändå men vid tillfället låg reg. plåten i ryggsäcken då den ramlat av på Gotland ring så jag kände att det var bäst att låta bli. Om jag minns rätt så var detta dagen innan Reinfeldt skulle prata. Nån annan som sett en 7serie säpo nån gång? |
|
|
7-serien av E65 typ e den som Reinfeldt oftast brukar åka runt i här i Stockholm. Har sett dem flera ggr, både med och utan honom i. Men säpo har väl säkert flera stycken av dessa spridda runt om i landet. /arre |
|
| Jo, eller så hade de i det här fallet kört över den lagom till almedalsveckan. | |
| Erik011: Jag klurade åxå på att rega en i tallinn och sen "Återimportera" ekipaget..Känns dock som lite för mkt chansning som bilmarknaden är nu Priset ligger nånstans 100+ Momsbilar iofs.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.