|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
haft sommardäck i 2 veckos jag..snö fria vägar här i oslo..riktigt kul=) (inga lagar om vinter däck heller) |
|
|
Sommardäcken åkte på i dag!!! faan va skönt. Efter det Blev det tvätt o städning! |
|
|
crilleman: Du bor inte i Mälardalen va? Här snöar det för fullt igen. Byter mina på fredag, då borde det vara snöfritt! Keep Your Distance! |
|
|
Jag polerade bilen igår. Jisses vilken skillnad!! Så skönt att se den gamla glansen igen. Har just vaknat efter en natts festande och vad ser man? Snö, snö, snö! Kan bara säga att det är en väldigt okristlig tid just nu... "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Helt idiotiskt med sommardäck såhär tidigt, vintern är inte över ännu, kan inte vara så svårt att vänta någon månad till, jag skulle aldrig chansa!! När man har vinterdäck så ska väl de användas eller? |
|
| Blir nog byte efter påsk !! Känns jobbigt om det skulle komma snö igen med - grader ! | |
| får se hur det är under påsk, det är för tidigt här i alla fall | |
|
Redan bytt..... |
|
|
bytte till sommardäcken idag, trots kylan och blåsten. Men det regnade åtminstonde inte. Tvättad blev den oxå som varje helg. Länk |
|
| Bytte med idag trots att det småduggade ute men nu är det bara att tuta o köra :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.