|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hur många tänker sätta på sommardäcken i helgen? eller har ni redan satt på dem? Funderar starkt på det, bara solen vill visa sig lite, känns roligare då. | |
| Får bli nästa lördag även om all snö nu är helt borta. | |
|
Det beror väl på vart du bor. Finns risk för snö och minusgrader på vissa håll. Mina åker på nu på torsdag i.a.f... Aliquando et insanire iucundum est. |
|
| Här i Dalarna får man nog ha vinterdäcken på ett tag till, har snöat rejält igår och idag. :( | |
| Sommarsandaler och nya klossar bak efter F1-kvalet i morgon :) | |
| Känns inte så aktuellt nu när det snöar rätt friskt ute :( | |
|
Sommardäck på idag ! :-) Har varit torrt och snöfritt här nu i 2 veckor (Köpenhamn)... + 6 grader just nu! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Min "väderspåman" säger att det kommer att bli minusgrader på vissa nätter under kommande vecka så jag avvaktar någon vecka till... ___ //Ulf |
|
|
Torsdag är en bra dag tro mig. ;) Länk *Host*™® Aliquando et insanire iucundum est. |
|
|
Tanken var att byta imorgon, men jag avvaktar nog ett tag till. Nästa vecka ser ut att bli skapligt varm. Men det blir snö på onsdag... Keep Your Distance! |
|
| Känns lite för tidigt när det är 30-40 cm snö ute,men det är så när man bor i mellan svergie så jag avaktar oxå,kanske i slutet på april. | |
| Mina åker på nästa torsdag,det var så jag planerade men det kanske skulle vara bättre att vänta några dagar till,tills de har sopat bort allt grus. | |
|
I stockholm börjar det bli hyfsat, men jag väntar till nästa vecka. Givet så blir det ju stor tvätt, vaxning och inredningsrengöring samt allmän "heldag" med bilen. |
|
| Om inget oväntat händer ställer jag på bilen nästa helg. | |
|
10 plus här nu, så de är inget o tveka på i skåneland :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Nästa helg sommardäck... Igårnatt spann jag loss på femman när jag tryckte ner gasen i 50 km/h på den isiga asfalten. | |
|
jag kommer att köra åtminstone 4 veckor till på vinterdäck, beroende på hur mycket snö som försvinner här uppe i ume... just nu har vi väl ca 50cm kvar runt huset :P och snötäckta vägar ;) |
|
|
Sommardäcken åkte på idag kunde inte hålla mig längre regn och +4 grader, från dubbkrafs till Michelin PS2 känns som en helt annan bil. ///Johan Länk |
|
| de åkte på i torsdags, och bilen fick sträcka på sig efter en lång vinter. :-) | |
|
titta på smhi på onsdag natt.... 9- i småland Ser ut som minusgrader i hela sverige den natten... |
|
|
och när har smhi rätt mer än 24 timmar i förväg nånsin? :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.