|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Så. nu har man äntligen fått tummen ur röven å fixat en bilden på den vita b12:an min pappa har importerat en gång i tiden för inte allt så länge sen. ursäkta att bilden e lite kladdig. taget utan för vårt gamla hus i skåne.å efter bilden var tagen fick man åka en liten sväng i tröja å boxer mitt i natten. å det var ett stund jag alldrig kommer att glömma. Länk BMW är livet.! Bn gång en Bmw. ALLTID en Bmw |
|
|
moget, Dödligt läcker :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
E38b12: joo den e läcker. synd vi inte hade digital kamera lr tog fler bilder på den.. dock var d väldigt sent på kvällen. å jag vaknade när dom kom. samt pappa var trött. annars hade vi nog tagit fler bilder å jag hade fått nån mer åktur :D BMW är livet.! Bn gång en Bmw. ALLTID en Bmw |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
moget, Har du kvar reg.nr på den och någon historia bakom bilen? |
|
nupp..bilen hade tyska reg plåtar dvs precis kommit av båten i ystad. har lr vet inget mer om bilen än d jag har skrivit förr. BMW är livet.! Bn gång en Bmw. ALLTID en Bmw |
|
| Nån som vet hur bilen mår idag? (dvs alpinan från hydro Lindome) | |
|
Såg den för en vecka sedan, den står kvar utanför verkstaden vid Hydro BMW CS #5139 |
|
| Har ägaren fräschat till den eller är den i samma skick som i våras? | |
|
Jag vet inte, men skulle gissa att de inte hänt så mkt med den. Tänkte försöka åka dit och titta nån dag BMW CS #5139 |
|
|
Min fru var där för en månad sedan och genom mig frågade hur läget var med B12:an och de svarade:samma som förut!de verkar ha lagt den på is på obestämd tid. J.L,passa på att fråga om du har vägarna förbi. Mvh Dic. |
|
|
Idag åkte jag förbi Bilhuset och Alpinan stod utanför. De verkar ha fixat till de mesta på den, låsen och var fixade och nya skyltar satt på den såg helt ok ut. Noterade även reg. numret och slog upp detta och såg att den är i trafik samt nybes i september så den verkar vara i ordning. Roligt att se ! Jobbigt bara att man blir väldigt köpsugen ! BMW CS #5139 |
|
|
Tog några bilder på Alpinan också men tyvärr var de mörkt och regnigt, lade ut en i bloggen iaf Länk BMW CS #5139 |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Den B12:an med Reg som börjar på RGL är min B12:a och den är inte svart utan Macau-blå, mörkblå till färgen med guldstripes, svart skinnklädsel och helt orginal i kaross och utseende. motorn är modifierad. Mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.