|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hej alla lyckliga ägare eller drömmare.. Satt och tänkte på vilken M-bil jag tycker e snyggast och kom fram till att e30 M3 e grymt fräck på alla dess vis enligt min åsikt! Skulle vara kul att veta vilken M-bil ni Gillar bäst och varför?! chris | |
|
Nu har jag ju långt ifrån erfarenhet av alla M bilar, men rent spontat, M3 E30 Det andas så mycket racing om den bilen. Snygg som satan är den också. |
|
|
Inom rimliga priser är det M3E30 som är min favorit. Lite därför jag köpte en. ;) Det lyser racerbil om dem. Utseendet är det som lockade mest med dem. Jag tycker det är en snygg modell helt enkelt. Motormässigt är snart vilken svenssonbil ikapp i effektuttag. Hade man lite mer i plånboken skulle en M1 sitta helrätt. Synd bara på den trista inredningen i dem. Väldigt 70-talsaktig inredning, iofs inte så konstigt. ///BMW - Was sonst! |
|
| måste nog säga m3 csl... finns nog ingen bil som är lika snygg, grymm, rå och så brutal... | |
| Roligt att ni tycker de samma.. dj*vla lyckost Johan E =) | |
|
M3 E30 förblir nog oöverträffad, men M Coupé och M3 CSL är inte så dumma heller. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Den som jag mest dreglar efter just nu är definitivt M5 E60. M3 gillar jag skarpt, men M5 är alltid M5:) E30 M5 skulle jag gärna ha i garaget, men inte en så spraktisk bil kanske, den är ju mera race. |
|
| Menar naturligtvis E30 M3 och inte E30 M5... Lite sömnig:) | |
|
e28 M5 med "rätt" avgassystem. Den som hört förre BMWCS-ordförandens röda M635 CSi förstår precis vad jag menar :-) Den saknar motstycke! /Fredrik |
|
| M3 E46 måste jag faktiskt säga. | |
|
E34 M5 :) |
|
|
M3 E30, Men efter M5 E28! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
M5 E39 Samt M Roadster/Coupé är några favoriter hos mig. Fast jag måste säga att alla M-bilar har sin charm. M5 E60 med sin enorma motor/teknik och M3 E30 med sin enkelthet och sitt fläskiga utseende :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
M1 och M5 E34 ! Vilka gillar ni minst då? För mig blir det nog M3 E36 och M5 E60 |
|
|
Absoluta favoriten är ju min egen bil, E39 M5... :) Skönt att få äga drömmen... Men sen så är Z3 M Coupe en riktigt snygg bil. Fulast? hmmm finns det någon sådan |
|
| m3 csl inget snack | |
|
Klockrent M3 E30 och Z3 M Coupé! Mvh Björn Länk |
|
| m3 csl svart sådan... | |
| kan inte annat än att hålla med och säga att du har mkt bra smak. | |
|
Såg att här inte fanns med min egen favorit så jag skulle nog säga M3 3.2 -96 E36:a Skönt ljud, bra ös och den ser stilig och sportig ut. Men som sagt det e ju en smaksak =) Länk |
|
|
M3e30, lite partiskt kanske... Hade det funnits en M3e46 limo eller ännu hellre touring hade det varit min favorit. En perfekt kombination av bruksbil och banåkarbil. Racerbilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.