|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vilken tycker ni är den mest underskattade BMW:n? Personligen tycker jag 800 serien! Ett unikt monster som underskattades från dag 1. The Seven Series...Cause I ride with pride! | |
|
Jag måste slå ett slag för Compacten! //Stenback |
|
Grubbe |
E34:an som sladda-runt-industriområdet-bil (OBS! Gäller ej M5:an, den är tvärtom, sjukt överskattad) Annars är E30 Touringen riktigt underskattad. |
| Jag får nog säga att e32:an... | |
|
Kan också tycka att E34an är underskattad. M5an är inte överskattad...snarare uppskattad. Det är och förblir en unik kvalitets- prestanda bil! The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
E36 M3 3,2. En sjukt potent bil som lider av sitt dåliga rykte som kebabräser. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Ja usch, stackars E36orna. Hade glädligen glidit runt i en M3 E36 om det inte var för ryktet. Spara kommentarer som 'vem bryr sig vad andra tycker, bla bla'. Jag brukar också resonera så, annars hade jag inte kunnat köra E38. Men E36an har blivit lite extremist bland de 'svarta fåren'. The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
| e34 och compacterna är väldigt unerskattade... förstår inte varför dem flesta hatar compacterna fastän dem är völdigt bra och praktiska | |
Buspelle |
E36 M3, 8-serien, E36 och E46 compact och kanske också e38 som ju är en sanslöst bra bil som få verkar vilja ha. |
| Buspelle 8-serien är inte så underskattade tycker jag.Bilar som är 15-16år gammla kostar mellan 120 000-150 000. | |
|
E32 om man kollar vad man får för pengen... |
|
Hans Andersson |
E23 86 driftsäkrare och hållbarare än många tror ! Det brukar ju vara så att när sista året av en modellserie tillverkas så är bilen som bäst ! hea |
|
Håller med om E32.. även fina exemplar är "gratis" samt att dom trots åldern fortfarande håller hög klass (iaf senare exemplar) BMW CS #5139 |
|
|
Compacten... sedan så är Z3 också underskattad, enligt mig. _____Vraum!_____ |
|
|
Ja, compacten är verkligen underskattad. Har själv en 325Ti som verkligen är rolig att köra. Har också haft en 316i E36 Compact, den kanske inte var så pigg men därmot ruskigt billig och pålitlig. Dessutom kan man lasta en hel del i dem tack vare den stora bakluckan. Körde bl a ett flipperspel i E36:an... |
|
| 02:orna... | |
|
Hej! är lite partisk kanske, men jag tycker faktiskt att M5 touring är nog DEN mest underskattade BMW:n genom tiderna.... Se på prisnivån på dom. 891 handbyggda ex, varav kanske dryga 300 finns kvar. prestanda i porscheklass, solid bygge.... Och du får en för en spottstyver. Finns INGEN, och jag upprepar INGEN bil i världen som är bygd i så låg serie och inte betraktas som samlarobjekt som betingar ett högt pris.... F*, E30 M3 kostar ju mer idag, och de är vanliga.... MVH: Sakke |
|
| Jo helt klart är 02orna underskattade, hoppas jag inte pratar i nattmössan nu, men de har väl betydligt större värde utomlands, t.ex tyskland, usa | |
viobebe |
BMW 323 Ti Compact E36, är en underskattad bil, liten, övermotoriserad, och i mitt tycke mkt snygg, samt att du får den för Golf pengar, den sista riktiga BMW´n som byggdes, E30 bakvagnen gör den riktigt rolig att köra... //Eddy |
|
Instämmer med viobebe. Den bästa BMW som byggts är dock M3 E30. /Jonas |
|
viobebe |
Instämmer med azkikr. M3 E30 är bästa bilen som BMW har byggt! Tänker fortfarande på min Lachssilber 87:a :-( |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.